Onnellisuuden raaka-aine Onnellisuuden raaka-aine
iltasantiot iltasantiot
Samsung Samsung
ovi auki ja sassiin ovi auki ja sassiin
Keski-Maa on mielenkiintoinen paikka Keski-Maa on mielenkiintoinen paikka
ronkelit runkkaa ronkelit runkkaa
Tarttuva haukotus Tarttuva haukotus
Nelostieltä bongattua Nelostieltä bongattua
quack,quack quack,quack
Opi englantia Opi englantia
Nyt pitää alkaa jo sotia hurrikaanejakin vastaan Nyt pitää alkaa jo sotia hurrikaanejakin vastaan
Perjantai Perjantai
Padonmurtaja Padonmurtaja
karvan verran parempi karvan verran parempi
litteän maan toisella puolella litteän maan toisella puolella
myöhässä töistä myöhässä töistä
Tuota tuota.... Tuota tuota....
Poo Poo... Pee Pee... Poo Poo... Pee Pee...
♂boss of this test chamber♂ ♂boss of this test chamber♂
Kirjoitti käyttöohjeet sormiin Kirjoitti käyttöohjeet sormiin
SiivousPojat - Kalle eläinten ystävä SiivousPojat - Kalle eläinten ystävä
Suklaatippakeksi Suklaatippakeksi
Hussein Hussein
mew mew
 682 näyttökertaa, 9 viestiä, 12.23 MB, 1 tiedosto, 13.05.2025 20:30:00
[ + 9 - | ]

Neekeri ei ymmärrä pysähtymiskäskyä

[80681] [tiedosto.mp4] [12.23 MB] [1280x720] [73.55s] [] []

neekeri

(1397)  · 

ammutaan

 · 

tyhmä

(63)  · 

neeger

(6)  · 

jenkit

(19)  · 

paskanahka

(148)  · 

murica

(55)  · 

ghetto

(23)  · 

slummi

(16)  · 

räppineekeri

(8)  · 

jenkkineekeri

(22)  · 

nigga

(56)  · 

nigger

(118)  · 

blm

(180)  · 

fentanyl

 · 

crack

(10)  · 

nisti

(98)  · 

narkkari

(48)  · 

diileri

(5)  · 

rikollinen

(111)  · 

rosvo

(86)  · 

pyörävaras

(28)  · 

kfc

(53)  · 

vesimeloni

(53)  · 

urban dindu

(36)  · 

kunta kinte

(20)  · 

simpanssi

(61)  · 

elukka

(29)  · 

loinen

(125)  · 

torakka

(21)  · 

haiseva

(54)  · 

oksettava

(43)  · 

kuvottava

(32)  · 

ruma

(136)  · 

hyvän mielen media

(25)
13.05.2025 23:29:11
#697531 [+6] Piilota Suosittele

Tuntuu olevan joku ikävä yhteys tuolla tumman pigmentin määrällä ja virkavallalta
tulevan hyvin yksinkertaisen käskyn noudattamatta jättämisellä.

Taisi olla veressä jotakin ajatuksen kulkuun vaikuttavaa, koska ihan täysillä ei tainnu käydä,
jos kuvitteli tuossa mitään muuta käyvän.

14.05.2025 19:50:31
#697667 [+2] Piilota Suosittele

Because he was suspiciously packing, and they were not wrong. Stupid cun.. i mean stunt or cunt tryin' to beat the cops.

14.05.2025 20:55:12
#697701 [+-] Piilota Suosittele

>>697589 Jenkeissä osavaltiosta riippuen ei itse aseen kantamisessa ole mitään outoa.
Suositellaan consealed carryä, koska ns. vähemmän provosoiva ja se, että
sitä ei pahimmillaan napata kotelosta ja käytetä sinua vastaan.

Toki open carrykin on valtiosta riippuen sallittu ja sitten saa mennä kadullakin
vaikka arska selässä hihnassa, mutta sitä ei suositella edes vakavamielisempien
aseharrastajien puolesta, koska hyvin provosoiva ja väärinkäyttö/vanhinko
kasvaneessa riskissä.

Yleisesti consealed carry on hyväksytty muoto suurimmassa osassa näitä
osavaltioita, jossa sitä ylipäätänsä saa pitää julkisesti mukana ja
osassa se on ainoa hyväksytty tapa, eli ei open carryä.

[ 9 viestiä | ]