mekaanikon sormet mekaanikon sormet
mjäy mjäy
ota elämällesi uusi suunta ota elämällesi uusi suunta
Pelastakaa Kalevin Poonukset Pelastakaa Kalevin Poonukset
linjasto liitää - hipit ulisee linjasto liitää - hipit ulisee
börheä ja ilmava börheä ja ilmava
täydelliset treffit täydelliset treffit
rajumpi strippiklubi rajumpi strippiklubi
kvaak kvaak
minä makaan tässä minä makaan tässä
mitä helvettiä ihminen mitä helvettiä ihminen
onx teil alexaa onx teil alexaa
rento meininki rento meininki
valvottaako valvottaako
viikonlopun dietti viikonlopun dietti
nissan nissan
tytöt näyttää esimerkkiä tytöt näyttää esimerkkiä
joulu tulee kohta joulu tulee kohta
fatality fatality
nostetaan nää rautapalkit tästä nostetaan nää rautapalkit tästä
minne matka minne matka
anime anime
kundilla vähän issueita kundilla vähän issueita
volkswagen volkswagen
 1 072 näyttökertaa, 7 viestiä, 10 MB, 1 tiedosto
20.03.2018 17:25:20
[ + 5 | ]

Hautajaismenot

[9336] [Tiibet-hautajaiset.webm] [10 MB] [427x240] [] []

tiibet

 · 

sky burial

 · 

korppikotkat

 · 

hautajaiset

(18)
20.03.2018 19:05:07
#39996 [+-] Piilota Suosittele

Onhan tuo aika hurjaa länsimaalaisen silmin, mutta tässä pitää tehdä ymmärrys-face. Buddhalaisessa perinteessä sielu on jo siirtynyt ruumiista, ja jäljellä on vain tyhjä kuori. Joten miksei annettaisi ruokaa luonnolle?

21.03.2018 14:20:43
#40229 [+-] Piilota Suosittele

Ilmahautaus on harvinainen tapa, mutta ihan kurantti. Ruumis on ruumis, vaikka ruusupuskaan paiskais.

Tiibetissä on käytössä myös ilmahautaus eli taivashautaus, koska maassa ei ole paljoa poltettavaa puutavaraa, ja kivinen vuoristomaasto ei sovellu ruumiiden hautaamiseen maahan. Ilmahautaamisessa ruumis hajotetaan ja annetaan petolintujen syötäväksi. Myös zarathustralaiset harjoittavat tätä tapaa: ruumis sijoitetaan ns. "hiljaisuuden torniin" ja petolintujen annetaan syödä se.

21.03.2018 15:07:35
#40271 [+-] Piilota Suosittele

40084

Mikä tuossa niin outoa? Kyllä mulle passais, että minun raato vietäis mettään elukoitten ruuaksi.

Niin mullekkin, koska olenhan silloin kuollut, mutta eikö tossa ole mielestäsi mitään outoa tai epämielyttävää?

Ei ainakaan kuolleille, mutta onhan toi aika vitun rankkaa katsottavaa.. PIM! Näytän tän mutsille! :D

[ 7 viestiä | ]