Hermannilla krapula Hermannilla krapula
Huutokauppa gayer Huutokauppa gayer
Kilpikonna Kilpikonna
Ankkalinnan puolueet Ankkalinnan puolueet
ruokavideo223 ruokavideo223
Nuoriso villitys Nuoriso villitys
Suomalaiset Elintavat Suomalaiset Elintavat
Tasokkaampi Krim Tasokkaampi Krim
Rikkoi hyvät housut Rikkoi hyvät housut
Paskaa vai pekonia? Paskaa vai pekonia?
koulumatkalle mars :3 koulumatkalle mars :3
Ei suunnitellut reittiänsä loppuun asti Ei suunnitellut reittiänsä loppuun asti
Muovia enempi ku skodan puskurissa Muovia enempi ku skodan puskurissa
Flow Flow
Diskreetti Diskreetti
Olisi sen tilin voinut vetää miinuksellekkin Olisi sen tilin voinut vetää miinuksellekkin
MMEEnno on hurjaa eikä kellään oo kurjaa MMEEnno on hurjaa eikä kellään oo kurjaa
Pelasti kamunsa Pelasti kamunsa
Hapsi viihteellä Hapsi viihteellä
Herrasmuumi template Herrasmuumi template
ME OLIMME ME OLIMME
WEEN-DOSH WEEN-DOSH
Tää apex on kuulemma hyvä peli Tää apex on kuulemma hyvä peli
Tasokkaampi suhde Tasokkaampi suhde
@-
 928 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 20.03.2018 08:13:59
[ + 10 | ]

Ukki ja runkkari

[9317] [grandpa.jpg] [0.06 MB] [720x774] [] []
grandpa.jpg

ukki

 · 

runkkari

(32)
20.03.2018 09:48:00
#39789 [+-] Piilota Suosittele

Olen nähnyt pappa-kaimasta vain yhden mustavalkokuvan. Komea mies. Keuhkosyöpä, eikä ollu eläissään polttanut tupakkia...

20.03.2018 15:10:52
#39875 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi ihmiskunnalla, tai sillä mitä siitä on enää jäljellä, on 2060 aika paljon parempaa tekemistä kun katsella kuvia jonneista.

20.03.2018 18:38:36
#39975 [+-] Piilota Suosittele

Tänään oli just juttu satakunnan kansassa, kun koululaisten reput painaa liikaa siis joku 6 kiloa keskimäärän. Vittu mitä velliperseitä jos ei sellasta jaksa kantaa.

20.03.2018 22:59:07
#40103 [+-] Piilota Suosittele

omasta isoisoisästä olemassa aika legendaarinen kuva sivuvaunuharrikan selässä, jostain 1920-luvulta tms.

21.03.2018 15:34:19
#40280 [+-] Piilota Suosittele

>>39788
häpeän sukupolvi.

Z-sukupolvi. Kakstuhattaluvun taitteen vaiheessa tai vähän ennen syntyneet.

Itse kuulun joko X-sukupolveen, tai Y:hyn (kasarin puolivälissä ja alle syntyneet). Osa meistäkin on velliperseytynyt.

>>40103
omasta isoisoisästä olemassa aika legendaarinen kuva sivuvaunuharrikan selässä, jostain 1920-luvulta tms.

Joo mä näin sen.. ööh.. tää?

[ 8 viestiä | ]