NN im kinda disappoint NN im kinda disappoint
Vuorenjuuren Alko aukeaa 10 min päästä Vuorenjuuren Alko aukeaa 10 min päästä
Mmmm This Is So Warm :3 Mmmm This Is So Warm :3
Tismalleen! Tismalleen!
End game End game
David Meowie David Meowie
Ammattitaitoinen hammaslääkäri :3 Ammattitaitoinen hammaslääkäri :3
Sama suunta Sama suunta
Joutui Heinz-mainostajan kohteeksi Joutui Heinz-mainostajan kohteeksi
Onko tuttua? Onko tuttua?
Valinnaiset aineet Valinnaiset aineet
Kissat taivaaseen, vinku/vonku ja mirriä bemarilla Kissat taivaaseen, vinku/vonku ja mirriä bemarilla
Me on hävitty tää peli Me on hävitty tää peli
What does the black say? What does the black say?
Ja minä tein postauksen luolastoon Ja minä tein postauksen luolastoon
Make keulii (alk.per. nimi ei tiedossa) Make keulii (alk.per. nimi ei tiedossa)
komentaja kittenson komentaja kittenson
Nigle me this Nigle me this
Taidetta Taidetta
Todellisuus on usein pettymyksellinen Todellisuus on usein pettymyksellinen
Nyt loppu pelleily Nyt loppu pelleily
Pihvi etsii olennaista Pihvi etsii olennaista
:3 lopeta tuo :> :3 lopeta tuo :>
Minäpä näytän miten pieru sytytetään, pojat. Minäpä näytän miten pieru sytytetään, pojat.
 518 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 20.04.2025 12:16:21
[ + 1 | ]

tykitellään

[80331] [8a3df5e7af2342e0.jpg] [0.06 MB] [700x518] [] []
8a3df5e7af2342e0.jpg

lumikki

(17)  · 

tuhkimo

(6)  · 

neekeri

(1401)  · 

paskaa

(159)  · 

rekt

(24)
20.04.2025 15:10:41
#693718 [+4] Piilota Suosittele

Kyllä disniltäkin jossakin kohtaa tulee tappi vastaan, että paljonko
rahaa on varaa polttaa savumerkkien lähettämiseen.

20.04.2025 17:45:23
#693746 [+1] Piilota Suosittele

>>693718
Oha noit ollu jo et woketetaan kunnes ollaan konkassa ja sitte huudetaan että vjitty rassismi. Toki ei missään disney mittakaavassa, mutta jooh.

20.04.2025 18:51:35
#693759 [+-] Piilota Suosittele

Jos kirstussa on vielä parisataa miljardia niin vitut yleisöstä, me tehrään tällanen mitä kukaan ei halua katsoa.

The total assets of the Walt Disney Company amounted to more than 196 billion U.S. dollars in 2024


Aika hyvin arvattu. Ei ne lopeta tätä vaikka ne on jo yli vuosikymmenen tehny tappiota paitsi 2023 ja 2024 Guardians of The Galaxy vol. 3:n (2023) ja Deadpool and Wolverire:n (2024) takia.

[ 3 viestiä | ]