näin näin
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
WW2 WW2
Kivi :D Kivi :D
Teurastajan tarinoita (Hurrikaani Dorian vedos) Teurastajan tarinoita (Hurrikaani Dorian vedos)
Omakuva 3 - ettäs tiedätte Omakuva 3 - ettäs tiedätte
pyörii :3 pyörii :3
Omenat on terveellisiä Omenat on terveellisiä
Freddy vs. Jason Freddy vs. Jason
Who wouldn't? Who wouldn't?
Mr. James Potku Mr. James Potku
Not cool man, not cool! ;___; >:3 Not cool man, not cool! ;___; >:3
myrkky myrkky
Iltasafkat Iltasafkat
Hyvä nimi Hyvä nimi
jammaileva kisse jammaileva kisse
antakaa sille nyt niitä rahoja antakaa sille nyt niitä rahoja
Elvytys Elvytys
Ihana nainen Ihana nainen
Nii Nii
Tutkimus Tutkimus
Kaikki elämme... Kaikki elämme...
Repostnik vauvana? Repostnik vauvana?
ensimmäinen lentokone manhattanilla ensimmäinen lentokone manhattanilla
 778 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.79 MB, 1 tiedosto, 20.03.2018 01:24:53
[ + 1 | ]

ei oo gooby mutta kuka.

[9313] [syyria.PNG.png] [0.79 MB] [711x528] [] []
syyria.PNG.png

21.03.2018 15:40:12
#40282 [+-] Piilota Suosittele

>>39849
No eläkkeellähän noiden pitäis olla. 60-70 vuotiaita ukkoja ei sota kaipaa..

Ääliö! Sodat kaipaavat kenraaleja, ja kenraalit eivät ole parikymppisiä idiootteja. Luuletko että Assad päästäis joitain nöösipoikia, mahdollisia kapinallissoluttautujia lähelleen?

21.03.2018 18:13:10 | 18:14:12
#40347 [+-] Piilota Suosittele

>>40328
Nuo on kenraaleiksikki seniilejä ukkoja.

Eiks kenraalit oo vähän seniilejä kuin sinä, ja vanhoja kuin mun pappa.
e: Paitsi ehkä Kim Jong-Un, sotataidon mestari, 4 tähden gayraali.

[ 8 viestiä | ]