Niin paljon voittoa Niin paljon voittoa
Friendly fire, aggro ja Make parittaa Friendly fire, aggro ja Make parittaa
tissit tissit
Volkor X - Stratos (feat. Feather) Volkor X - Stratos (feat. Feather)
tippuuko vai ei :3 tippuuko vai ei :3
Val Malloy toinen tuleminen Val Malloy toinen tuleminen
Ebin pränk :D t. neeger :D Ebin pränk :D t. neeger :D
Foliot hattuun! Foliot hattuun!
toyota jaris toyota jaris
mustahuuli mustahuuli
Puhelias tarjoilija Puhelias tarjoilija
Broileri :3 Broileri :3
Antonín Dvořák: Sinfonia nro 9, Uudesta maailmasta Antonín Dvořák: Sinfonia nro 9, Uudesta maailmasta
Darkwood fanart. Darkwood fanart.
Paras peti Paras peti
Luolaston käyttäjien kuivakaapit Luolaston käyttäjien kuivakaapit
Älkää pelätkö :) Älkää pelätkö :)
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
kettu kettu
Hyvä ja halpa Hyvä ja halpa
Pois alta! Pois alta!
Valintojen maailma Valintojen maailma
Söinköhän silmillänu Söinköhän silmillänu
TV-taso TV-taso
 592 näyttökertaa, 17 viestiä, 10.3 MB, 1 tiedosto, 19.04.2025 21:15:33
[ + 4 | ]

Ansa

[80320] [tiedosto.mp4] [10.3 MB] [720x720] [112.13s] [] []

rotta

(167)  · 

heimosenkeimo

(82)  · 

kela

(105)
20.04.2025 02:55:06
#693661 [+2] Piilota Suosittele

>>693642
Mä muuten sain tossa yks päivä jostain käsittämättömästä syystä yhtäkkiä ihka oikeen kaveripyynnön facessa. Ylipäätään se tili on semmonen minkä tietää vaan kaverit joitten kans haluan olla etes jonkulaisissa yhteyksissä. No se kamuksi halunnu oli joku 110% kehari joka ei osaa puhua eikä kirjottaa (profiilinsa mukaan) ja mitä kattelin sen sivua niin se on just täyttäny 18 vuotta. Naama on mongoloidi ja tykkää katsella kuvia. En etes kehannu estää sitä. Se ei näyttäny olevan latvakakkonen tai ees kolmonen vaan joku semmonen joka osaa lähinnä hengittää ja piereskellä. Toivottavasti se ny saa sitten tsemppii elämäänsä ku sai yhen "kaverin" lisää.

Mä ku oon kuitenkin leiffini aikana ehtiny näkeen vaikka minkälaista menninkäistä niin jotenki ne lapsentasoset vammaset on tietyllä tapaa hellyttäviä sillon ku eivät käyttäydy väkivaltasesti. Ja jos semmonen saa ilua siihen lusikkasyöttämiseen sillä, että saa uuden "kaverin" niin vittu tottakai. Senhän takii mä oonki täällä aina tsempannu @nakuankka ja @hapsi_ ja muutamaa muutaki.

20.04.2025 20:36:12
#693816 [+-] Piilota Suosittele

>>693804
Lyhytkarvainen saksanseisoja vitun homo. Ja kissa ei ole minun, mutta se käy täällä kylässä isäntineen emäntineen, tai siis 3 eri kissaa.

20.04.2025 20:45:31
#693820 [+-] Piilota Suosittele

>>693816
Sulla on housuissas lyhytkarvainen seisoja. No sitähän mä just sanoinkin, että ei sulla mirriä siellä oo ku Hermann söis sen. Vai mikä se sun piskis nimi ikinä olikaan, Adolf?

20.04.2025 23:27:35
#693903 [+-] Piilota Suosittele

>>693820
Mistä sä arvasit koiran nimen 😤 tai tiesit 😨

Koira piti pitää 3kk erillään kissasta, sen jälkeen ne sai diilin aikaseks et 'josset raavi mua ni en tapa sua' tai jotain.

22.04.2025 00:49:56
#694149 [+-] Piilota Suosittele

>>694115
Et kai nää ny saatana väitä, ettet oo muka nähny mua siellä? Vai mistä nää kuvittelet sen jatkuvan suolikaasun tulevan leijaileen sinne pihalle, hä?

[ 17 viestiä | ]