Samaan tapaan, opiskelun ilmoittautumiseen pitää olla henkkari messissä. Sitten itketään kun ei pääse. Yhyy nyhyy. Miksi ei käy myöhemmin henkkari? Yhyy. Lehtiin asti ilmoitellaan itkua.
Se, jos ensimmäisessä testissä failaa noin pahasti tulee kysymys oletko oikeassa paikassa ollenkaan?
[
3 viestiä
|
]
⭰
Black lives matter
neke
Positiivista syrjintää
hehe
Näin se Hollywoodin jutku parittaa valkosia naisia neekereille