Lil Dark Lil Dark
höhö höhö
siivousliike siivousliike
Ihana nainen Ihana nainen
ihan saatanan pelottava tulostin ihan saatanan pelottava tulostin
you didin't come this far you didin't come this far
Portuhanhet Portuhanhet
Olet hävinnyt keskustelun Olet hävinnyt keskustelun
hamas naisten ja lasten rinnalla hamas naisten ja lasten rinnalla
rasistinen X rasistinen X
hämmästyttävää hämmästyttävää
kaikki mukaan pelastamaan ilmastoa kaikki mukaan pelastamaan ilmastoa
ei tainnu olla avaimia ei tainnu olla avaimia
normipäivä normipäivä
woke vanhemmat ylpeitä lapsestaan woke vanhemmat ylpeitä lapsestaan
Keilataas noi tosta kumoon Keilataas noi tosta kumoon
niinpä niinpä
Luolastolaiset koskettaa pimppiä Luolastolaiset koskettaa pimppiä
maaaaaaario maaaaaaario
toinen hyvä vuokralainen toinen hyvä vuokralainen
lisää vain juusto lisää vain juusto
Luolastolaisen puuhat Luolastolaisen puuhat
meno meno
Erä apu Erä apu
 560 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 14.04.2025 15:10:10
[ + 8 - | ]

minulla on unelma

[80131] [84dbcf303425a288.mp4] [0.52 MB] [720x744] [7.78s] [] []

neekerit

(111)  · 

vittuun

(33)  · 

thomas sewell

14.04.2025 21:58:31
#692388 [+2] Piilota Suosittele

Jason Stathamista tuli woken kannattaja, ei vain omalla takapihallaan. Päättäjillämme ei ole ongelmia multikulttuurisuudessa tai LGBTQ+-jutuissa kun he asuvat ruotsinkielisillä rikkaille varatuilla alueilla kuten minä, mutta täällä puhutaan suomea sentäs =) Ja penskat on DEI-kouluissa >=(, ruotsinkielisiin kouluihin ei pakolaisia ja muuta roskasakkia oteta >=(

15.04.2025 22:34:18
#692699 [+2] Piilota Suosittele

>>692388 Tuossahan se onkin, että sama porukka joka noita tänne haluaa ei tosiaan
silti ole valmis asumaan samassa korttelissa, jossa nuo ennemmin tai myöhemmin
saavat enemmistön, koska kantaväki muuttaa pois, kun meteli ja ongelmat alkavat.

Pitäisi saada kiintiö, että jos kannattaa maahanmuuttoa, niin sitten kanssa
pitää olla valmis elämään seinänaapurina.

16.04.2025 23:27:50 | 23:28:18
#692957 [+-] Piilota Suosittele

>>692699
Näistä asioista päättävät pitäisi tulla näiltä monikulttuurisilta alueilta joissa pakolaisten ja siis ei-suomea puhuvien osuus on Suomessakin pääkaupunkiseudulla paikoin yli 65%, jos lasketaan ei kunnan osa vaan joku tietty korttelikko, veikkaisin osuutta vielä suuremmaksi.

e: ja olla kantasuomalaisia.

[ 3 viestiä | ]