Garfief minus garfielf Garfief minus garfielf
Burgerimies servaa Burgerimies servaa
Teki damaskiterän ruuveista Teki damaskiterän ruuveista
Niin hyvää vettä :3 Niin hyvää vettä :3
klassikko nappulasta klassikko nappulasta
Herädys Herädys
Tarjous Tarjous
Kissat koiria gfffögkfhjd Kissat koiria gfffögkfhjd
Weird IPA-Wank Weird IPA-Wank
"Son... I think someone's kitting us" >:3 "Son... I think someone's kitting us" >:3
Hämmennys Hämmennys
Kissa aforismi Kissa aforismi
Shaun White Mario Run Shaun White Mario Run
tämä tappaa kissan tämä tappaa kissan
Gay Gay
benis :D benis :D
NOBODY ESCAPES THE GAS CHAMBER NOBODY ESCAPES THE GAS CHAMBER
Tits up Tits up
Suomessakin tarpeen Suomessakin tarpeen
oispa kaljaa oispa kaljaa
Ilmainen profiilikuva jaossa Ilmainen profiilikuva jaossa
Yksi johtaja, yksi valtio... Yksi johtaja, yksi valtio...
Garfielf runs away Garfielf runs away
School Shooter Simulator? School Shooter Simulator?
 851 näyttökertaa, 13 viestiä, 2.01 MB, 9 tiedostoa, 19.03.2018 05:53:27
[ + 4 | ]

Goodguy Cat

[9284] [9SIj35h.jpg] [0.34 MB] [1920x1080] [] []
9SIj35h.jpg
[9283] [a8135fa4b0829a9767011dcd0992ebdc79fa9f5f8a43309014ee8fa59b6bbcbb] [0.09 MB] [625x569] [] []
a8135fa4b0829a9767011dcd0992ebdc79fa9f5f8a43309014ee8fa59b6bbcbb
[9282] [aBUdp18.jpg] [0.17 MB] [628x846] [] []
aBUdp18.jpg
[9281] [good-guy-cat-91828.jpg] [0.11 MB] [499x659] [] []
good-guy-cat-91828.jpg
[9280] [good-guy-cat_o_390946.jpg] [0.15 MB] [640x581] [] []
good-guy-cat_o_390946.jpg
[9279] [good-guy-cat_o_445153.jpg] [0.05 MB] [577x576] [] []
good-guy-cat_o_445153.jpg
[9278] [images.jpg] [0.09 MB] [394x394] [] []
images.jpg
[9277] [w5ZPGSW.jpg] [0.75 MB] [2475x1912] [] []
w5ZPGSW.jpg
[9276] [ogood-guy-greg-now-in-cat-form_o_220245.jpg] [0.27 MB] [640x492] [] []
ogood-guy-greg-now-in-cat-form_o_220245.jpg

kissa

(5209)  · 

mukava

 · 

reilu

 · 

hyvä

(43)  · 

jäbä

(9)
19.03.2018 12:19:39 | 12:19:51
#39456 [+-] Piilota Suosittele

En ehkä laittaisi piilolinssikoteloa turkkiin, mutta olenkin allerginen ;___; :3

syö levinneet nappulat ensin

t. ei kukaan kissa ikinä missään ;3

19.03.2018 12:30:42 | 12:31:21
#39462 [+-] Piilota Suosittele

>>39459

Joskus talloo, mutta ei yleensä. Kerran vain ollut varsinaista harmia. Oli peli kesken ja pomppasin yhtäkkiä työpöydälle kun mortti löysi windows-napin.

Ja joo... nappulat syödään aina lattialta viimeisenä... :3

19.03.2018 21:20:43 | 21:21:53
#39659 [+-] Piilota Suosittele

>>39657

Kuule, pitäiskö sun lyhentää niitä kulmakarvoja vähän? ;_; *repsiskopsisbörh* :333

En ole nyt varma että mitä kuvan pitäisi viestiä ;3 Toisaalta kirjekuorelle näyttää olevan käyttöä koska et ole heittänyt sitä pois, mutta toisaalta se on vielä noin ehjä... Veikkaan kuitenkin että kirjekuori on käytössä, Mortti taisi kerrasta oppia että ei kannata palastella sitä eikä ainakaan syödä ;3

19.03.2018 21:25:43 | 21:25:51
#39661 [+-] Piilota Suosittele

>>39659

Käyttöä odottamassa ovat nuo muut kolme samassa kasassa. Tämä yksi ottaa börhentelyt vastaan kun Mortilla on hinkua poksautella kellottamisen ohessa. :33

[ 13 viestiä | ]