vitun hyvää joulua :D psyyke vitun hyvää joulua :D psyyke
Muikkunen makkaranpaistossa Muikkunen makkaranpaistossa
Herkkua Herkkua
Hyvää joulua Hyvää joulua
Tissit Tissit
Joulupukin porot treenaamassa Joulupukin porot treenaamassa
Yllätys Yllätys
Joulu on rakkauden aikaa :3 Joulu on rakkauden aikaa :3
kissat on nestemäisiä kissat on nestemäisiä
TO THE MOON TO THE MOON
näin leikkaat parran näin leikkaat parran
nollat taulussa nollat taulussa
huono parkkipaikka huono parkkipaikka
Joulupuu on rakennettu Joulupuu on rakennettu
OI KU LUTUNE LAMP :3 OI KU LUTUNE LAMP :3
vissyy :D vissyy :D
duunii duunii
wakanda wakanda
Nörtti Nörtti
Dat ass Dat ass
hei sinä siellä hei sinä siellä
CVE-2025-55182 CVE-2025-55182
granitin joulu granitin joulu
Vidun joni Vidun joni
 575 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.77 MB, 1 tiedosto, 31.03.2025 04:03:16
[ + 1 | ]

rage agains the machine

[79806] [cc86f7efd29333ca.mp4] [1.77 MB] [576x1024] [7.50s] [] []

potkulauta

(9)  · 

vittuun

(33)
01.04.2025 12:54:50
#690297 [+-] Piilota Suosittele

>>690163
Mjaa. Itteä kyl vituttaa ku skuutit keskel tietä ja parhaillaa kirjaimellisesti kaupan oven edessä. Kerran jos toisenki tehny mieli heittää vittuun, mutta ku ei siitä oo mitää hyötyä ku ne o noita vuokra skuuttei. Kukaan täysjärkinen ei omaa vehettään pysäköis keskelle tietä/kaupan oven eteen ku tietäs tasantarkkaan mitä sille kävis. Mutta kun ei oo oma vehe ni ei jengiä kiinnosta.

Toki jos viskoo jotain asiallisesti pysäköityjä mutta yleensä ne päin vittua pysäköidyt on sillee et jos ois nähny 2-5sec enemmä vaivaa pysäköimiseen ni siitä ei ois ollu haittaa muille, mutta 2-5sec on joillekkin liikaa.

[ 6 viestiä | ]