Joskus on kiva leikkiä sekapastalla. Esimerkiksi makaroonit imee sitä tomaattikastiketta sisäänsä, kun taas spaghetti ei oikeen ime yhtään. Usein rakettispaghettia sekä makarooneja sekotellu keskenään tästä syystä. Samanlailla toi putkilopasta on vähän tylsää yksinään
[
4 viestiä
|
]
⭰
Näin kävi...
WTF? :3
Soon
Hyviä makkaroita
JutiJätti
tytöllä on nälkä :D
Hauskat annokset
Tulista
Kinkunpoistopalvelu :3
hk sininen
Lihat kypsyy
munakasta
Gaza onko nälkä :D
koitappa katkasta
makkaranlöytäjä :3
Osti makkaraa
upi syö kusista makkaraa
Volmarin illallinen
Kun et ole 2 vuorokautee pystyny syömää ja iskee mässyt