Tissit Tissit
apina vittuilee apina vittuilee
Ai että Ai että
jonnen ulinaa jonnen ulinaa
Ihana prinsessa Ihana prinsessa
lyhyt kaveruus lyhyt kaveruus
5+5=10 5+5=10
kaikki vaan salille kaikki vaan salille
Hyvä peli Hyvä peli
miley cyrus tulloo miley cyrus tulloo
tissit tissit
hyllubwyör hyllubwyör
lyhyt matka kalaan lyhyt matka kalaan
sanna sanna
Selasi luolaston ihania naisia Selasi luolaston ihania naisia
Ihania naisia Ihania naisia
fatim kertoo kuka saa lentää fatim kertoo kuka saa lentää
training with bear training with bear
Luola Luola
Penkkarilakana Penkkarilakana
Tissit Tissit
HOMOSTO.ORG HOMOSTO.ORG
Tissit Tissit
Kisuli Kisuli
 543 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.1 MB, 1 tiedosto, 21.03.2025 04:37:33
[ + 0 | ]

punakaartilaisia sisällissodassa

[79358] [punakaartilaisia_sisallissodassa.png] [1.1 MB] [1200x861] [] []
punakaartilaisia_sisallissodassa.png

sdp

(558)  · 

persut voitti

 · 

kommunisti

(91)  · 

matut vittuun suomesta

22.03.2025 03:13:31 | 03:17:13
#688004 [+1] Piilota Suosittele

Täällä oli kylillä aikonaan tyyppi joka ei ollu neukku eikä valkonen ja sen luokkakaveritkin tykkäs siitä. Sen kohtaloks kävi se ku joku valkonen kamu oli pitämässä vahtia kadun kulmassa ja pyyti sitä venttaan hetken aikaa sen kiväärin kans ku piti lähtiä käymään jollain asialla. No sehän suostu ku ei sillä ollu tuntemuksia kumpaankaan suuntaan. Valitettavasti vaan kukaan ei tienny, että joku punikki luokkakaveri oli kadun toisessa päässä ja päätti tilsiä mokoman valkosen siitä sitten. Lopulta ku sille seleves, että ampu hyvän kaverinsa vahingossa niin lähti vapaaehtosena johonki isomman kahinan liepeille ja sai ittensä ammutuksi siellä. Varmaan tarkotuksella nosti päätä sen verran, että joku sai napattua sen.

Ei siinä siis mitään, että jotku tappelee keskenään, mutta pitäis sen verran olla pelisilmää ettei ammu viattomia siinä ohimennen. Ja helevetin hyvä juttu, että punikit pistettiin lihoiksi. Muuten oltais saatu itsenäisyys tai jos sitäkään ku neukkula romahti. Vitun ryssät ja niiden fanit, saatana. En muuten äkkiseltään muista, että oliko se viattomana ammuttu jopa jotain kaukasempaa sukuakin.

[ 2 viestiä | ]