Ei ole kirjaa uskollisempaa ystävää Ei ole kirjaa uskollisempaa ystävää
voitko pitää tassustani kiinni <:3 voitko pitää tassustani kiinni <:3
Truth is.. the game was rigged from the start Truth is.. the game was rigged from the start
Donald Trump - Person, Woman, Man, Camera, TV : Remix Donald Trump - Person, Woman, Man, Camera, TV : Remix
joskus kaikki mene vain päin mäntyä joskus kaikki mene vain päin mäntyä
mäyvankila ,3 mäyvankila ,3
Fingerpori Fingerpori
Poliittista pohdintaa, jälleen kerran Poliittista pohdintaa, jälleen kerran
Ebin pränk :D t. neeger :D Ebin pränk :D t. neeger :D
sex sex
Siskolla on börheimpiä bendeleitä ikinä! Siskolla on börheimpiä bendeleitä ikinä!
Niggers are fine Niggers are fine
3,4 miljardia 3,4 miljardia
tuuri tuuri
hui kauheata :3 hui kauheata :3
EA fail EA fail
original rae original rae
Se oli tällä tavalla kun tulimme tänne? Se oli tällä tavalla kun tulimme tänne?
uncles penis uncles penis
Poikamies sammakko Poikamies sammakko
viikseni <:3 viikseni <:3
komisario palmun erehdys komisario palmun erehdys
Fingerpori Fingerpori
kjeh kjeh
 516 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 14.03.2025 08:18:03
[ + 1 | ]

sormi tonne

[79129] [5d3d483d926258e1.jpg] [0.08 MB] [1080x1080] [] []
5d3d483d926258e1.jpg

rööki

(22)  · 

sytytin

 · 

auto

(729)
15.03.2025 00:07:17 | 00:08:13
#686655 [+-] Piilota Suosittele

Minkähän standardin ne kehittävät tupakansytytinpistorasian tilalle, nyt kun sen toteutus ei enää aja asiaansa. Ja ennenkaikkea, kuinka vitun pitkään ne aikovat sitä vatvoa? Minulle kelpaisi autoon oikein mielellään jokin toimivampi pistoketyyppi. Toki jatkaisin vielä 12 voltin tasavirran käyttöä uudessakin pistoketyypissä, koska suurimpaan osaan nykyisen standardin mukaisista laitteista olisi helppo päivittää vain vaihtamalla johdon pää tai käyttämällä muunnosvälikappaletta. Mutta se voisi olla esimerkiksi 3+2 -napainen, jolloin siihen voitaisiin kehityksen myötä lisätä suojamaadoitus ja väyläohjaus. Se mahdollistaisi esimerkiksi eri jännitteisten laitteiden käytön ja älykkäiden laitteiden toimintaa voitaisiin ohjata auton hallintalaitteista. Esimerksiksi kylmälaukun voisi laittaa täydelle teholle mökkimatkan alussa ja kun mittaristoon tulee ilmoitus, että laukun sisältö on 4 asteista, on eukon ajovuoro ja isännän aika korkata loman ensimmäinen olut.

15.03.2025 02:07:06
#686708 [+-] Piilota Suosittele

>>686655 Usb on ollu kakkostandardi jo aika pitkään auton sisäliittimissä.
12voltin pistorasia on kieltämättä sellainen standardi josta luopuminen on
oma hommansa.

[ 5 viestiä | ]