somali ammuntaa somali ammuntaa
good day good day
käärme käärme
Rokote auttaa myös hirmumyrskyyn! Rokote auttaa myös hirmumyrskyyn!
3310 3310
Hehe :D Hehe :D
Totuus on rasismia! Totuus on rasismia!
Alec Kaljuvoitto tietää nyt miltä se tuntuu Alec Kaljuvoitto tietää nyt miltä se tuntuu
tuhkis tuhkis
Reissumies harmittaa Reissumies harmittaa
high fife high fife
Isot on ongelmat Isot on ongelmat
The end is near The end is near
rajavartioimassako? rajavartioimassako?
Jaakolle turvallinen tila äkkiä! Jaakolle turvallinen tila äkkiä!
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Pitäisi kokeilla Pitäisi kokeilla
tex willer loukkaantuu tex willer loukkaantuu
Sama uutinen, toinen YLE:n. Arvaa kumpi.. Sama uutinen, toinen YLE:n. Arvaa kumpi..
auto myynnissä auto myynnissä
Paperinukke Paperinukke
Kokoomusnuoren tärkeimmät huolenaiheet: rassismi ja kasvismaidot Kokoomusnuoren tärkeimmät huolenaiheet: rassismi ja kasvismaidot
nenä klubi nenä klubi
Kuitti viime viikonlopulta Kuitti viime viikonlopulta
 516 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 08.03.2025 06:27:56
[ + 0 | ]

jekutti kaveriansa

[78881] [36fca4d8cf1a6447.jpg] [0.11 MB] [688x1416] [] []
36fca4d8cf1a6447.jpg

jointti

(11)  · 

kiinari

 · 

pappa tunturi

 · 

papatti

(5)  · 

jonnebis

 · 

lehtee

 · 

lefaa

08.03.2025 16:11:07
#685264 [+1] Piilota Suosittele

tehtiin tällänen yläasteella ensin poistamalla Marlborosta purut ja sitten täyttämällä se uudelleen hylsykoneella. oikein varovasti ku veti niin onnistu oli sen verta eri kokoset paperit kuiten.
No yks tyttö tuli pummaan jämää niinku aina ennenki niin snoin et polta tuosta. Se papatti oli melkein sytytyspäässä ja pamahti melkein heti. Näin koska oli ajatus ettei silmät kärsis jos räjähtää liian lähellä naamaa.
No kuiten se tyttö systytti sen tupikin ja sehän sit poksahti. Sen ilme ku se selitti "S-S-S-Se se se se RÄJÄHTI" :o
Siitähän se nauru sitten repes ja koska tupakiin jäi vielä puolet poltettavaa niin sytytimme tytylle savukkeen vielä kerran. En muista tuliko enää ikinä pummaamaan tupakkaa multa.

08.03.2025 23:12:59
#685370 [+-] Piilota Suosittele

Onks toi sellasta leffa-tupakkaa? Näyttää aidolta, ei maistu miltään, tehty laimeista yrteistä, ja otoksia pitää kuitenkin tehdä niin paljon että sama kuin polttaisi LM:n hopeista, eli ei-tupakkaa.

[ 5 viestiä | ]