Ei saanut naksuja Ei saanut naksuja
Kiinalaiset rakentaa sairaalan Kiinalaiset rakentaa sairaalan
Virheitä sattuu itse kullekin Virheitä sattuu itse kullekin
kiissaa peeli kiissaa peeli
hei siellä :3 hei siellä :3
Normi hautajaiset Normi hautajaiset
taikaa ;) taikaa ;)
Get the fuck out of my kitchen! Get the fuck out of my kitchen!
et saa pitsaani et saa pitsaani
Jihuu? Jihuu?
>:3 >:3
spurdo spadre spurdo spadre
yrmy :3 yrmy :3
japanin fysiikanlait on vähän erillaiset japanin fysiikanlait on vähän erillaiset
Kusipää mummo Kusipää mummo
Hoissiee, tarviiks sie appuu? Hoissiee, tarviiks sie appuu?
häntä häntä
Sleijjerillä haaremin alku Sleijjerillä haaremin alku
Möhnän reaktio Möhnän reaktio
tule tänne, minä autan :3 tule tänne, minä autan :3
Huutista Huutista
Safety first Safety first
Sauna ja viina Sauna ja viina
Muistakaa jalkapäivä Muistakaa jalkapäivä
 509 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto, 06.03.2025 02:17:36
[ + 1 | ]

tuninkia

[78809] [tuninkia.png] [0.47 MB] [640x467] [] []
tuninkia.png

tuning

(7)  · 

amis

(36)  · 

pakoputki

(20)
06.03.2025 03:47:02
#684812 [+-] Piilota Suosittele

Oi ollut hirmuinen vaiva laittaa se pöräytteleen tuosta siimavirityksestä ne sauhut.. Liikenteessä joskus valoissa talvella kiinnittää huomion, kun autoista ihan modaamatta vain toisesta putkesta tulee vesihöyry ja savu.

06.03.2025 18:53:09
#684886 [+1] Piilota Suosittele

>>684812 Amiksen aikana pari luokkakaveria kävi näyttämässä vanhaa
halliautoa 700 000km ajettua transportteria katsastuksessa.
Inssi laitto testerin putkeen ja polki kaasua. Ihmetteli, että
ompas muuten helevetin hyvät arvot tämänikäsessä ja ajetussa.

Jätkät koittaa pitää naamaa näkkärillä kun oli laittanut testerin
koristeputkeen ja auton oma putki varmaan vuoti/puhalsi sinne senverran
paineella, että anto lukemat.

Narinaa iskarista, mutta tuli leima. Halliopettaja ihmetteli, että
miten se meni läpi ilman, että autopuolella olisivat
puliveivanneet päästöt kuten siihenasti.

06.03.2025 22:23:53
#684928 [+1] Piilota Suosittele

>>684812
Kävin tänään Ruottissa. Sieltä takas tullessa ohituskaistalla körötteli joku amisauto nippanappa satasta yrittäessään ohi toista nippanappa satasta köröttelevää. Vilikuttelin vähän valoja niin löytihän se amisnisti sen kaasunki. Saatanallinen pölypilivi jäi jäläkeen ja kärryssä haisi kuollu rotta seuraavat 20 kilsaa. Piti ihan varalta pysähtyä huoltiksen parkkiin kattoon, että palaako mun auto vai mikä on hätänä. Kaiken lisäks vielä se nistihomosatanistipaska lähti heti seuraavasta rampista ylös.

Kyllä se on niin, että amiksen palkka on kuolema.

[ 5 viestiä | ]