Iki-liikkuja Iki-liikkuja
Vitsillinen sarjakuva 7 Vitsillinen sarjakuva 7
Mustat tytöt 2 Mustat tytöt 2
"Mihin hypätään?" "Mihin hypätään?"
Yöäh Yöäh
Norjalainen terroristi Norjalainen terroristi
Soini aloittaa uuden reformaation Soini aloittaa uuden reformaation
Gellersson Gellersson
Grrr Grrr
Dreamworksin uusi leffa aiheutti triggeröintiä Dreamworksin uusi leffa aiheutti triggeröintiä
Protecin naapuri kostaa Protecin naapuri kostaa
Dee n Dee Dee n Dee
Bachelor Bachelor
Ei epätasapainoa tuolla... eikä täällä... Erinomaista! :3 Ei epätasapainoa tuolla... eikä täällä... Erinomaista! :3
U mad? ;3 U mad? ;3
John Fortnite Kennedy John Fortnite Kennedy
Matkailu avartaa Matkailu avartaa
Näillä voitetaan kaikki kisat. Näillä voitetaan kaikki kisat.
Perääntykää! Minulla on kissa enkä pelkää käyttää sitä! >:3 Perääntykää! Minulla on kissa enkä pelkää käyttää sitä! >:3
Lapsille vaatteita Lapsille vaatteita
Ryystistä Ryystistä
Uuno Amerikoissa Uuno Amerikoissa
Ismo Leikola - Parisuhde Ismo Leikola - Parisuhde
. .
 645 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.49 MB, 1 tiedosto, 25.02.2025 14:12:47
[ + 0 | ]

Nyt pitää levätä

[78428] [0.gif] [1.49 MB] [500x650] [] []
0.gif

26.02.2025 00:37:05
#682841 [+1] Piilota Suosittele

Katkolle! Kuka vitun idiootti menisi katkolle kun sen voi tehdä kotonakin kuten juuri äsken alkaen la-su jolloin en juonut edes vettä, ja eilen ei ollut niin pahaa krapulaa 0.00:ssa kuin tänään koska join eilen. Ei pameja, ei mitään, 2 yötä ja päivää vapinaa.

Suljetulla taas antavat pamin, yhden (1) pamin tunnin välein, no eihän se mitään auta. Kannan lompakossa aina levyä ja söin ne salaa molemmilla kerroilla niin lähti psykoosit ja osin krapulakin.

26.02.2025 11:14:36
#682904 [+-] Piilota Suosittele

>>682841 maanantaina yrittivät laittaa kun sanoin että antabusta olen vain vailla ja töihinkin pitäs vielä mennä. Kyllä nämä hikiset painajaiset loppuu itsestäänkin.

27.02.2025 05:05:11 | 05:05:29
#683086 [+-] Piilota Suosittele

>>682904
Katkolle ei oikeasti pääse ilman lekurin lähetettä, ja siinä vaiheessa kun jonkun pitää sut sinne viedä, menet mieluummin viinakauppaan. Nää vois kuunnella asiantuntijoita joskus. Lauantaina heitin suoraan katkon kahdeksi päiväksi vaikka oli lonkeroa ja 3 laatikkoa kaljaa, ja kiduin 2 päivää. Siellä olisin saanut liian vähän pameja ja ois vahtinna ettei tule psykoosi tai kramppaa pahemmin. Ite se pitää hoitaa. 48+12 tuntia hereillä, 48 tuntia täysin selvinpäin juomatta ja syömättä, jalkoja kramppaillen valveilla vaihtaen asentoa kerran sekunnissa, sinne katkolle pitäis vaan voida kävellä, mutten olisi mennyt muutenkaan kun antavat pamia liian vähän minun sietokykyyn.
>>682966

[ 6 viestiä | ]