kuvakommentti kuvakommentti
Sigourney Weaver Sigourney Weaver
tulivuori purkautuu tulivuori purkautuu
timii timii
mitähän tuohon sanois? mitähän tuohon sanois?
the rock selling stunner the rock selling stunner
tankilla tankilla
Hyi vittu Hyi vittu
korjattu korjattu
vahvaa kissanmintteä vahvaa kissanmintteä
Pilkkijä Pilkkijä
Benjihyppy Benjihyppy
Näin tiktokissa Näin tiktokissa
Ihana nainen Ihana nainen
kikkakakkonen kikkakakkonen
Kitaran rämpytystä Kitaran rämpytystä
The last Apache The last Apache
Trumpin sekoilut telkkarissa Trumpin sekoilut telkkarissa
Metelöivä naapuri Metelöivä naapuri
kelluvat arkut kelluvat arkut
Tissit Tissit
höhö höhö
Kansallinen rakas neuvosto Kansallinen rakas neuvosto
liskon häätö liskon häätö
 957 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 15.03.2018 12:59:20
[ + 5 | ]

Introvertti psykoosissa

[9081] [joogarauha-rikottu-sjf.png] [0.19 MB] [476x1878] [] []
joogarauha-rikottu-sjf.png

feissarimokat

(147)  · 

jooga

(13)
15.03.2018 13:15:01 | 13:22:25
#38046 [+-] Piilota Suosittele

Oon mäkin introvertti mutta onneksi osaan silti rentoutua ja vajota omiin ajatuksiin vaikka ympärilläkin on elämää. Valintakysymyshän se onkin, jos valitsee keskittyä ympäristöön ja loukkaantua ihmisten normaaleista jutuista ei rauhoittumisesta varmaan tulekaan mitään.

15.03.2018 14:16:45
#38071 [+-] Piilota Suosittele

>>38046 Vaihtoehtoisesti kärsin itse sosiaalisten tilanteiden puutteesta. Asun syrjäkylällä 13km päässä lähimmästä kaupasta ja seurana ei ole edes kissaa. Rotallekin annoin lähtöpassit, kun kävi chilin taimia syömässä ja paskansi ikkunalaudalle. Eipä sen kanssa oltu kyllä mitään alivuokralaisuudesta sovittukaan. Työkin tapahtuu 95%:sti kotikoneelta. Tosin, jos jotain positiivista, niin osaan nytten puhua talitinttiä välttävästi :)

15.03.2018 21:27:28
#38222 [+-] Piilota Suosittele

Taitaa olla mukamuka introvertti kyseessä jutuista päätellen. Se on niin COOL. Meikäläinen on täysi autisti ja ei mua haittaa vaikka muut puhuu kuinka ja paljon paskaa, kunhan ei meikäläistä häiritse ilman syytä.

17.03.2018 10:27:21
#38741 [+-] Piilota Suosittele

ite lopettaisin tuolla joogatunneilla käymisen ja informoisin tunnin vetäjälle syyn että miksi, varmaan netistä tai jostain saa katottua joogaharjoitusvideoita tai jotain korvaavaa

[ 7 viestiä | ]