Oon mäkin introvertti mutta onneksi osaan silti rentoutua ja vajota omiin ajatuksiin vaikka ympärilläkin on elämää. Valintakysymyshän se onkin, jos valitsee keskittyä ympäristöön ja loukkaantua ihmisten normaaleista jutuista ei rauhoittumisesta varmaan tulekaan mitään.
>>38046 Vaihtoehtoisesti kärsin itse sosiaalisten tilanteiden puutteesta. Asun syrjäkylällä 13km päässä lähimmästä kaupasta ja seurana ei ole edes kissaa. Rotallekin annoin lähtöpassit, kun kävi chilin taimia syömässä ja paskansi ikkunalaudalle. Eipä sen kanssa oltu kyllä mitään alivuokralaisuudesta sovittukaan. Työkin tapahtuu 95%:sti kotikoneelta. Tosin, jos jotain positiivista, niin osaan nytten puhua talitinttiä välttävästi :)
Taitaa olla mukamuka introvertti kyseessä jutuista päätellen. Se on niin COOL. Meikäläinen on täysi autisti ja ei mua haittaa vaikka muut puhuu kuinka ja paljon paskaa, kunhan ei meikäläistä häiritse ilman syytä.
ite lopettaisin tuolla joogatunneilla käymisen ja informoisin tunnin vetäjälle syyn että miksi, varmaan netistä tai jostain saa katottua joogaharjoitusvideoita tai jotain korvaavaa
[
7 viestiä
|
]
⭰
Mystinen hoolomies
Salaliitto
Pertti - Vapaamielinen mielipuoli
Petra ratkaisee maailman talousongelmat
Juha on pösilö
Setämiehiä, setämiehiä kaikkialla
Foliot hattuun!
Marcellan housupukudilemma
Mehulinko
Jestas miten valtava kissa :3
Sähköallergia
Rattoisa veneretki
Autokaupoilla
Niin niin
Pyöräilykypärä teki Wilsonit ;___;
Timppa teki pari tatuointia
Näprättävää, banaanipuu ja kaiketon karjalanpiirakka
Smoothie, kullista kuvia, sanaleikki ja nännipaita