ohje ohje
jumalauta ei helvetti >:3 jumalauta ei helvetti >:3
pakolaiset pakolaiset
Todellisuus Todellisuus
Loppuu se pelleily Loppuu se pelleily
Porsi Porsi
Ja taas Husu.. Ja taas Husu..
hitler hitler
Runks Runks
Muslim quest Muslim quest
Miku Miku
Super smash bros. Super smash bros.
Nugs Nugs
kylpyyn :3 kylpyyn :3
subwayssä subwayssä
Irstasta Irstasta
Toimi näin Toimi näin
Bigguinen beti, vai jäddibörh :33 Bigguinen beti, vai jäddibörh :33
Miks kaikki vassarit on näin vitu sekasi? Miks kaikki vassarit on näin vitu sekasi?
Cat Scan Cat Scan
senkin laiskuri :3 senkin laiskuri :3
Nuolaisi kirsustaan :3 Nuolaisi kirsustaan :3
kjeh kjeh kjeh kjeh kjeh kjeh
Normaalia ruotsissa Normaalia ruotsissa
 540 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.94 MB, 1 tiedosto, 19.02.2025 20:38:51
[ + 3 | ]

hamstraajat

[78203] [hamstraajat.png] [0.94 MB] [947x766] [] []
hamstraajat.png

hamstraus

(5)  · 

nalle puh

(38)  · 

ihmiset

(18)  · 

typeryys

 · 

lakko

(15)
19.02.2025 20:54:02
#681528 [+-] Piilota Suosittele

Kuinkahan monelta löytyy viellä paskapaperia vuodelta 20.
Kyllä siinä on oikeasti kauppiaita naurattanut, kun tollot on hamstrannu
sontapaperia kuin maailmanlopun edellä...

19.02.2025 22:28:59
#681575 [+-] Piilota Suosittele

Jos jollakin on vielä jäljellä vuodelta 2020 paskispaprua, niin on säästänyt pikkuisen rahaa.
Vuonna 2020, 32 rullan embo paketti cittarissa 9,90€ = n.0,31€ / rulla, nyt sama paketti 16,95 = n.0,53€ / rulla.
Halvinta paskapaperia on joku turkista tai unkarista tuotu n.0,36€ / rulla maksava oops / coop jne halpamerkki, siis jumalauta suomessa halvin wc paperi on tuonti kamaa...

20.02.2025 01:40:19
#681624 [+1] Piilota Suosittele

>>681528 Taloyhtiön varastossa oli jollain koppi täynnä vessapaperia noihin aikoihin ja siellä niitä on vieläkin pakkaus tai pari. Eli kyllä. Näitä tapauksia todella löytyy.

20.02.2025 05:41:33
#681670 [+-] Piilota Suosittele

>>681638
Sori.
En ole treffi kamusi vaikka sellaisesta haaveilenkin, olen rapu e-suomesta, kiitos ihan hyvin menee kun miettii että tämä ja huominen niin on viikonloppu.

[ 8 viestiä | ]