russian invasion russian invasion
homo jynkky homo jynkky
Sotasuunnitelma Sotasuunnitelma
Juna tulee Juna tulee
Anna rahet :3 Anna rahet :3
luolasto toimii! luolasto toimii!
maissi maissi
Iiläinen pottu Iiläinen pottu
Kuurouden hyödyt Kuurouden hyödyt
Pojat on poikia Pojat on poikia
1885 kuvausta 1885 kuvausta
Ei yletä kattoon Ei yletä kattoon
'Murica 'Murica
Feministit ja krapula Feministit ja krapula
Vähän meni korkeeks Vähän meni korkeeks
Ammattihitsari Ammattihitsari
Suklaa, ajokortti ja sankarit Suklaa, ajokortti ja sankarit
yksinkö viikonloppuna? yksinkö viikonloppuna?
kuvakommentti kuvakommentti
Huomenta Huomenta
joku nigger myy kortsuja joku nigger myy kortsuja
Brit-Barbie Brit-Barbie
Vanha ja viisas ohjaa nuorta Vanha ja viisas ohjaa nuorta
kanadisko kanadisko
 954 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 15.03.2018 12:59:20
[ + 5 | ]

Introvertti psykoosissa

[9081] [joogarauha-rikottu-sjf.png] [0.19 MB] [476x1878] [] []
joogarauha-rikottu-sjf.png

feissarimokat

(147)  · 

jooga

(13)
15.03.2018 13:15:01 | 13:22:25
#38046 [+-] Piilota Suosittele

Oon mäkin introvertti mutta onneksi osaan silti rentoutua ja vajota omiin ajatuksiin vaikka ympärilläkin on elämää. Valintakysymyshän se onkin, jos valitsee keskittyä ympäristöön ja loukkaantua ihmisten normaaleista jutuista ei rauhoittumisesta varmaan tulekaan mitään.

15.03.2018 14:16:45
#38071 [+-] Piilota Suosittele

>>38046 Vaihtoehtoisesti kärsin itse sosiaalisten tilanteiden puutteesta. Asun syrjäkylällä 13km päässä lähimmästä kaupasta ja seurana ei ole edes kissaa. Rotallekin annoin lähtöpassit, kun kävi chilin taimia syömässä ja paskansi ikkunalaudalle. Eipä sen kanssa oltu kyllä mitään alivuokralaisuudesta sovittukaan. Työkin tapahtuu 95%:sti kotikoneelta. Tosin, jos jotain positiivista, niin osaan nytten puhua talitinttiä välttävästi :)

15.03.2018 21:27:28
#38222 [+-] Piilota Suosittele

Taitaa olla mukamuka introvertti kyseessä jutuista päätellen. Se on niin COOL. Meikäläinen on täysi autisti ja ei mua haittaa vaikka muut puhuu kuinka ja paljon paskaa, kunhan ei meikäläistä häiritse ilman syytä.

17.03.2018 10:27:21
#38741 [+-] Piilota Suosittele

ite lopettaisin tuolla joogatunneilla käymisen ja informoisin tunnin vetäjälle syyn että miksi, varmaan netistä tai jostain saa katottua joogaharjoitusvideoita tai jotain korvaavaa

[ 7 viestiä | ]