Juutalaisten sätkynukke Churchill murhasi tuhansia lapsia Juutalaisten sätkynukke Churchill murhasi tuhansia lapsia
nyt on aika elää nyt on aika elää
Kettu Kettu
Paavilla oli kivaa kunnes perkeleet saapuivat Paavilla oli kivaa kunnes perkeleet saapuivat
Neekeröintiä Neekeröintiä
Tämä on vettä Tämä on vettä
1936 Hitlerin anomus maailmalle: Ollaan ystäviä 1936 Hitlerin anomus maailmalle: Ollaan ystäviä
Kyllä on nätti Lugeri. Vasuri tuu hilluu mun tontille Kyllä on nätti Lugeri. Vasuri tuu hilluu mun tontille
Neekerit tykkää mummoista koska niillä on rahaa Neekerit tykkää mummoista koska niillä on rahaa
Anteeksi nyt vaan Anteeksi nyt vaan
Mennee vaikiaksi Mennee vaikiaksi
B.A.T.M.A.N pelastaa B.A.T.M.A.N pelastaa
Yle propagandaa taas 11. Yle propagandaa taas 11.
Ei rahaa, vain rapsutuksia :3 Ei rahaa, vain rapsutuksia :3
Voi saakeli tätä elämää Voi saakeli tätä elämää
Viu diu dui Viu diu dui
kaikki hyvin kaikki hyvin
Jouluapuja 2 Jouluapuja 2
Niin hyvää AUUU Niin hyvää AUUU
Minä kiittä valkonen mies joka paivä koska hän lakkautti orjuus Minä kiittä valkonen mies joka paivä koska hän lakkautti orjuus
????? ?????
Katti katteilee Katti katteilee
Debate Debate
Keskusta Keskusta
 561 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.3 MB, 1 tiedosto, 11.02.2025 18:38:46
[ + 1 | ]

ketsuppi kissa oiia

[77929] [tiedosto.mp4] [2.3 MB] [576x1024] [10.40s] [] []

kissa

(5209)  · 

kisse

(356)  · 

kipse

(230)  · 

kass

(204)  · 

kassi

(218)  · 

töppö

 · 

las

 · 

ketchup

12.02.2025 11:56:32
#680022 [+1] Piilota Suosittele

>>679971 halusin sanoa tähän vain lisäksi että. tietsä vitun nyyppä mä frägään sun kajarit, ekas eräs lähtee sinä ja sun kaverit. pelikentil taas, päivitin uude version tultii takas koko klaani messis o. meijä servulla o vittumaine viirus pelaan pariminuuttii ja statsit näyttää miinus. kämpperit vittuu meikät vaa rushaa, voidaaks nauhottaa eikumeikä ownaa. nauhotussessiot vaihtu ceeässää ei enää naisia ku cs o mu elämä. enne kädeläni kosketin itteeni ja naisii nykyää kouras kiinni o mu optinen hiiri. beibe tuu meille tsekkaa mu cs-video, meikä omistaa kato ku nyypät hajoo. meikä xiittaa hyväl omaltunnol hedytän sua ja huudan LOLLOLLLOL omglolwtf jne

[ 3 viestiä | ]