Kirjaudu
Nollaa
Rekisteröidy
Etusivu
Mediat
Foorumi
Lähetä
Kanavat
Käyttäjät
wPaint
Teemat
Foorumi
Lähetä
Kanavat
Käyttäjät
wPaint
Teemat
Anarkistit
Aamut
äitisnussija
Mykraine
Sähköauto
Real Life - Send me an Angel
Suomi ja talouskasvu. Hyvin menee..
Jahas, täytyy irtisanoa pari ammattiliittolaista ennen brunssia
Reittilento pilvessä
Valitettavasti yrityksemme saneeraa nyt joten:
vaccine first
kustaa sanoo turpatukkoo...
Drinkkejä
Te ootte hyödyttömiä kehareita ja te sössitte aina kaiken
Kun se yksi on kärsimätön kesken suoran lähetyksen...
Ajat muuttuvat
Ammattiliitot on laiskoille jotka ei osaa mitään
Ei vituta
korona aika
Stays home
Iivo 15km, perinteinen kultaa
Ne löysi mun
Gibson ES 335
Mitäs tänään syötäisiin
Edellinen
Seuraava
⭰
@Tomb-stone
638
näyttökertaa,
2
viestiä,
0.49
MB,
1
tiedosto,
05.02.2025 19:07:42
[
+
2
-
|
]
⇥
fatim kertoo kuka saa lentää
[
77747
] [
ei_ole_pakko_lentaa.png
]
[0.49 MB]
[1170x1514]
[
] [
]
Edellinen
fatim diarra
(15)
·
vihreät
(424)
·
lentäminen
(8)
·
taksi kuningatar
·
cityvihreät
(5)
·
de gröna
(125)
·
vassarit
(109)
·
ilmastovouhotus
(6)
·
suvakit
(201)
·
porvari
(7)
·
eliitti
(16)
·
hallitus
(111)
·
vihervassarit
(92)
·
elokapina
(118)
Seuraava
hapsi_
87077
05.02.2025 19:50:21
#678606
[
+
-
]
Piilota
Suosittele
Tomb-stone
1277
05.02.2025 21:23:27
#678622
[
+
-
]
Piilota
Suosittele
>>678606
tää on kyl legenda :D
[
2
viestiä | ]
Näkyvyystila
Sonja
⭰
Kevään ekat nokkoset
Demari
Vihreät vauhdissa
ihana nainen
elokapinat nippuu
vitun asiantuntijat
lisää neekereitä HESEDISHUUN
B-Studio
eikö vihreät muuta saatana keksi
Valkoisia neekereitä
vittuku kuohuu
Kalliit hävittäjät
rikolliskerho
ei taida olla koneen hissi
Lisää syöttöä :D
kaheksakyt senttiä
Sorrettu neekeri
Rahaa palaa..
Paleface on natsi t. elokapina
sillävälin ruotsissa
Convoy totuus
simpanssit
näin se menee
ministerit
⇥
+
2