No tiiän kyl pari tässä vähän aikaa sit uuen albumin julkassua bändiä joiden uusin tuotanto on legitiimisti suhteessa heikointa tähän asti. Ensiferum ja Diablo Swing Orchestra etunenässä.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Skin suit
Huonoja uutisia
Paska-Ankka: Hamppua ostetaan
Bändi
Viikatemies
Herädys
Murtumapiste
Unicorn
Pesta kommer 1
Teristä mietityttää
Ylös ja alas ja lenkille. Kyllä se siitä
Command & Conquer - Act on Instinct (YM2612 Cover)