On hyvä olla rotta! On hyvä olla rotta!
IOT IOT
Pyllytin Pyllytin
oisko nopee palsu oisko nopee palsu
mimmil vähä issueita mimmil vähä issueita
miksi kukaan valehtelisi internetissä miksi kukaan valehtelisi internetissä
serranon perhe vs chucky serranon perhe vs chucky
Simpanssien sisällissota Simpanssien sisällissota
Marsu saatana Marsu saatana
Ihana nainen Ihana nainen
Pyllistys Pyllistys
Onko aito? Kiinostunut Onko aito? Kiinostunut
midäs dääldä löydyy :Dd midäs dääldä löydyy :Dd
Ylläri,tupakka ja suomalaisen miehen aktiviteetit Ylläri,tupakka ja suomalaisen miehen aktiviteetit
Rakennusmies Rakennusmies
based based
Koiruus Koiruus
Uuno Turhapuro anime Uuno Turhapuro anime
Anoppilas Anoppilas
yllätyys yllätyys
Venekisat etelästä. Venekisat etelästä.
RIP Juha Miettinen RIP Juha Miettinen
Jutkut vaan todistaa stereotypian olevan totta Jutkut vaan todistaa stereotypian olevan totta
pienet ongelmat pienet ongelmat
 533 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.67 MB, 3 tiedostoa, 28.01.2025 02:23:54
[ + 7 | ]

Anarkistit ja sinimustat kirjastoissa

[77477] [tiedosto_1.png] [0.16 MB] [522x763] [] []
tiedosto_1.png
[77476] [tiedosto_2.jpg] [0.12 MB] [720x1280] [] []
tiedosto_2.jpg
[77475] [tiedosto_3.png] [0.39 MB] [661x537] [] []
tiedosto_3.png

anarkisti

(8)  · 

sinimusta

 · 

kirjasto

(8)  · 

koijaus

 · 

oodi

(5)
28.01.2025 02:26:57
#676701 [+6] Piilota Suosittele

Huutista, natsit pelaa 6d shakkia ku vassarit itkee pelaamssa backgammonia pelkästään mustilla nappuloilla eikä kukaan saa pelistä mitään selvää.

28.01.2025 18:17:29
#676777 [+3] Piilota Suosittele

Tuohan on mennyt jo täysin sairaaksi ajojahdiksi, ei uskoisi näkevänsä tuollaista käytöstä demokratiassa.

29.01.2025 00:20:57
#676921 [+3] Piilota Suosittele

Vassarinperkeleet on niin vitun tyhmiä, vähän kuten ryssät, että natsi ei enää tarkoita mitään muuta kuin vähän oikealle kallellaan olevaa "ääri"oikeisto"populismia".

29.01.2025 01:17:49
#676965 [+3] Piilota Suosittele

>>676921 Ovat kuluttaneet sanan jo niin puhki, ettei se enää oikeastaan
tarkoita mitään muuta, kuin että on edes vähän erimieltä tälläisen
hihhulin kanssa.

[ 7 viestiä | ]