Journey Journey
spederman spederman
ooga booga :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ooga booga :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
spermhospital spermhospital
ihana nainen ihana nainen
Sori jos repo, mutta Kakkapuu! Sori jos repo, mutta Kakkapuu!
Nenäverenvuoto Nenäverenvuoto
:3 :3
kehittyneenpi neekeri ja tiikeri pentuja :DDDDDDDDDDDDDDDDDD kehittyneenpi neekeri ja tiikeri pentuja :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Mäymäymäy Mäymäymäy
Soini, voi nolo.. Soini, voi nolo..
Poliisi potkii ulos äärioikeistopellet 👌 Poliisi potkii ulos äärioikeistopellet 👌
Läähpuuh! Läähpuuh!
Etsi viisi virhettä Etsi viisi virhettä
Poikani, olet idiootti Poikani, olet idiootti
Welcome to Loneliness Welcome to Loneliness
Katse kaukaisuuteen Katse kaukaisuuteen
Venäjän vastainen raja Venäjän vastainen raja
Boten Anna dum da di dum Boten Anna dum da di dum
ok :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ok :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
mexico mexico
nyrkkeily nyrkkeily
Roomalainen Roomalainen
Boxes Boxes
 533 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.67 MB, 3 tiedostoa, 28.01.2025 02:23:54
[ + 7 | ]

Anarkistit ja sinimustat kirjastoissa

[77477] [tiedosto_1.png] [0.16 MB] [522x763] [] []
tiedosto_1.png
[77476] [tiedosto_2.jpg] [0.12 MB] [720x1280] [] []
tiedosto_2.jpg
[77475] [tiedosto_3.png] [0.39 MB] [661x537] [] []
tiedosto_3.png

anarkisti

(8)  · 

sinimusta

 · 

kirjasto

(8)  · 

koijaus

 · 

oodi

(5)
28.01.2025 02:26:57
#676701 [+6] Piilota Suosittele

Huutista, natsit pelaa 6d shakkia ku vassarit itkee pelaamssa backgammonia pelkästään mustilla nappuloilla eikä kukaan saa pelistä mitään selvää.

28.01.2025 18:17:29
#676777 [+3] Piilota Suosittele

Tuohan on mennyt jo täysin sairaaksi ajojahdiksi, ei uskoisi näkevänsä tuollaista käytöstä demokratiassa.

29.01.2025 00:20:57
#676921 [+3] Piilota Suosittele

Vassarinperkeleet on niin vitun tyhmiä, vähän kuten ryssät, että natsi ei enää tarkoita mitään muuta kuin vähän oikealle kallellaan olevaa "ääri"oikeisto"populismia".

29.01.2025 01:17:49
#676965 [+3] Piilota Suosittele

>>676921 Ovat kuluttaneet sanan jo niin puhki, ettei se enää oikeastaan
tarkoita mitään muuta, kuin että on edes vähän erimieltä tälläisen
hihhulin kanssa.

[ 7 viestiä | ]