Viimeinkin hyvää ruokaa Viimeinkin hyvää ruokaa
Vaaraton Vaaraton
poliisimestari poliisimestari
Star Wars -tanssitaistelu Star Wars -tanssitaistelu
sininen uni oikea vika säkeistö feat. rautavaara sininen uni oikea vika säkeistö feat. rautavaara
Pelsu lonkkua, Hollywood Babble-on striimi ja Civi 5 Pelsu lonkkua, Hollywood Babble-on striimi ja Civi 5
Oksettaa! Oksettaa!
Mertsi Mertsi
Jos slayer tekis jonku avaruusleffan Jos slayer tekis jonku avaruusleffan
Aina on hyvä keli juoda Aina on hyvä keli juoda
Kaljantai Kaljantai
ACOG ACOG
Nikke leijuu Nikke leijuu
Persekusi guru Persekusi guru
bensakauppakeisari bensakauppakeisari
Elon Musk juontaa Elon Musk juontaa
"En malta odottaa!" "En malta odottaa!"
Räjähdys herkkä Räjähdys herkkä
Netflix pilaa kaiken Netflix pilaa kaiken
Pähkinäallergia Pähkinäallergia
Guardians of the galaxy 3 Guardians of the galaxy 3
PIRISTY PIRISTY
Spurdo-Kalevala osa 2 Spurdo-Kalevala osa 2
Aki Aki
 596 näyttökertaa, 11 viestiä, 3.48 MB, 2 tiedostoa, 15.01.2025 22:01:29
[ + 0 | ]

Pystyiskö tästä tehä arnuido mini koneen, tuuletin

[76995] [1000017092.jpg] [1.9 MB] [1832x4064] [] []
1000017092.jpg
[76994] [1000017094.jpg] [1.57 MB] [1832x4064] [] []
1000017094.jpg

mini

(13)  · 

arnuido

15.01.2025 22:09:35 | 22:11:29
#673421 [+-] Piilota Suosittele

Tossa on sitte konkissa sähköä vielä, jos meinasit avata ja tökkiä sitä meisselillä. Älä ihmettele jos lyö kipinää.

Ja miks johdot on poikkastu?

E:
Ja tääki on yks tapa pilata avioliitto :D

16.01.2025 00:46:24
#673477 [+-] Piilota Suosittele

>>673425
Ai niin hei, älä ohmettele jos sen tuuletin ei pyöri vielä windowssissa. Sit ku pistät pelin päälle ni rasitus kasvaa jollon se lähtee pörräämään. Tämä joissain malleis jotka semipassiiveja

16.01.2025 00:57:08
#673482 [+-] Piilota Suosittele

>>673479
Se voi olla. Ai niin, en tiedä muistutinko mut joissain peleissä näyttiksen kierroksia pitää säätää. Jos mä pelaan ready not not, mun peli kaatuu 2min jälkeen. Pakko laittaa afterburner päälle, vaik se on kellotus-softa niin sieltä voi asettaa kovemmat kierrokset portaittain. Sit toimii aina. Mä en tiedä miks mut joskus default kirrokset ei riitä. Ja siis tämä vain näyttis, poweri osaa kyllä itte

[ 11 viestiä | ]