kassalla2 kassalla2
Juuh elikkäs ruokavideo Juuh elikkäs ruokavideo
3-vaiheen oikosulku 3-vaiheen oikosulku
infinity energy infinity energy
Oi maamme EU Oi maamme EU
Nailed it Nailed it
pitbull pitbull
Drinkkiä Drinkkiä
ihania naisia <3 ihania naisia <3
vettelin ajosuoritus vettelin ajosuoritus
Agent orange Agent orange
#kapitalistitkuriin #kapitalistitkuriin
selitys hitaille selitys hitaille
Se heittää ihan kohta Se heittää ihan kohta
Perusasiat hukassa! 🤣 Perusasiat hukassa! 🤣
Yö palaa Yö palaa
Pirkka Pirkka
Sikaista irstailua Sikaista irstailua
Tavallisen perheen arkea Tavallisen perheen arkea
jonnet ei muista jonnet ei muista
Jo on vaikeata olla nainen :D Jo on vaikeata olla nainen :D
Oldies but goldies Oldies but goldies
Aamustondis Aamustondis
Muutama kuva 7. Muutama kuva 7.
 640 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 03.01.2025 13:29:26
[ + 3 | ]

videopelit

[76629] [f995237d22dba855.jpg] [0.08 MB] [1080x1080] [] []
f995237d22dba855.jpg

twitter

(175)  · 

peli

(187)  · 

joulu

(260)  · 

lapsi

(252)  · 

voitto

(27)
03.01.2025 13:46:42
#671121 [+3] Piilota Suosittele

Yleensä kun menee uuteen nettipeliin nii joutuu pelaan jotain kehari liigaa ekat pelit. Sit ku on pelannu 4vuotta ja olet mielestäsi hyvä, olisit vielä parempi jos muut ei olisi vammasia ja aattelet et käympä vähän yksilönä trollaa noobeja tuolla kehari liigassa mut huomaatkin että ne pelit menee aika tiukille et olekkaan niin hyvä, alottelijaa vähän parempi, ja sun tiimi on täynnä samanlaisia trolleja jotka raivoo voiceen pää punasena venäjäks jotain ennenkö on edes valittu hahmot.

05.01.2025 04:33:41
#671448 [+-] Piilota Suosittele

>>671384
Oli opiskeluaikoina pelkkää juhlaa pelata kämppiksien ja parin muun kanssa yhtä mobaa kun yleensä kannettiin koneet samaan huoneeseen ja pelattiin viikko tolkulla. Meillä oli täys 5 tiimi, jokaisella oma rooli ja kaikki tiesi mitä tekee, voitettii paljon pelejä ihan vain siitä syystä että kommunikaatio pelas ja jos joku sano että on vähä hankalaa olla tua top lanella nii käytiin auttaa eikä vaa sanottu et ok.
Paitti sit kun pelattii kännissä nii riideltii keskenää:D

[ 3 viestiä | ]