juoksusarjis juoksusarjis
This is why we can't have nice things... This is why we can't have nice things...
Traumoja lisää Traumoja lisää
Voihan vaahto :3 Voihan vaahto :3
Per-tiistai Per-tiistai
Kiitti kaverit! Nyt näkee bändin hyvin! Kiitti kaverit! Nyt näkee bändin hyvin!
Jussina sataa vettä ja aurinkoa ei näy Jussina sataa vettä ja aurinkoa ei näy
Ei jaksa keksiä otsikoita 58 Ei jaksa keksiä otsikoita 58
Safari Biznez Safari Biznez
OH NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OH NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
What the Fuck Hall What the Fuck Hall
Sairas maailma Sairas maailma
Pehmolelu Pehmolelu
Luottamuspula Luottamuspula
Jeesusland Jeesusland
GondolaBurger GondolaBurger
kukkuluuruu :) kukkuluuruu :)
täh? täh?
Liikennetiedotus Liikennetiedotus
Monimediatesti Monimediatesti
"Who wants to live forever..." "Who wants to live forever..."
Turhia kuvia 6 Turhia kuvia 6
ansa :3 ansa :3
Paljon päässä vikaa Paljon päässä vikaa
 719 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto, 01.01.2025 20:08:32
[ + 6 | ]

Lierostaja

[76576] [tiedosto.jpg] [0.25 MB] [983x654] [] []
tiedosto.jpg

liero

 · 

apu apustaja

(344)
01.01.2025 23:34:32
#671032 [+2] Piilota Suosittele

>>671028 Juu kyllä tämä worms on. Täynnä niin tyypillisiä worms vittauksia,
että kukaan, joka niitä on pelannu ei pitäisi erehtyä.

Liero extreme olikin sitten jo ihan omanluokan tuotos verrattuna orginelliin lieroon.

02.01.2025 03:02:05
#671041 [+-] Piilota Suosittele

>>671034 World party:a ja armageddonia tuli aikoinaan pelattua aika reippaasti.
Mutta eka kosketus oli kuitenkin serkuilla ihan orginelli worms ps1:sellä.
Muistaakos kukaan pelanneensa worms 3d:tä ? Se oli jo aika erinlainen
peli edeltäjiinsä, mutta pienen totuttelun jälkeen senkin kanssa
meni tunteja veljien ja serkkujen kanssa hakatessa.

[ 6 viestiä | ]