Läski-Freddyn kissa Läski-Freddyn kissa
Kunnon kassit Kunnon kassit
älkää warettako älkää warettako
Amerikkalainen homo-vankila kokemus Amerikkalainen homo-vankila kokemus
Takareikää ei saa esitellä Takareikää ei saa esitellä
Kylttityttö Kylttityttö
hyvää syntymäpäivää jollekkin jolla on syntymäpäivä hyvää syntymäpäivää jollekkin jolla on syntymäpäivä
Muutama webm 7 Muutama webm 7
mikähän onnettomuus on tulossa... mikähän onnettomuus on tulossa...
Anteeksi, nyt pitää rientää Anteeksi, nyt pitää rientää
How about no How about no
Ei jaksa keksiä otsikoita 10 Ei jaksa keksiä otsikoita 10
odottavan aika on pitkä odottavan aika on pitkä
#Meetoo #Meetoo
Ennen oli ennen ja nyt on nyt Ennen oli ennen ja nyt on nyt
Matkustan ympäri maailmaa Matkustan ympäri maailmaa
Sanopa kerrankin vielä "GDPR" ... Sanopa kerrankin vielä "GDPR" ...
max pallopoika max pallopoika
kauppinen murjasoo vitsin kauppinen murjasoo vitsin
Ei jaksa keksiä otsikoita 2 Ei jaksa keksiä otsikoita 2
Kysymys Kysymys
Roope tilaa Roope tilaa
Gondola laavavirran katveessa Gondola laavavirran katveessa
Painauma Painauma
 669 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.3 MB, 3 tiedostoa, 21.12.2024 03:34:30
[ + 4 - | ]

Eroavaisuus, kissa ja sekopää

[76061] [tiedosto_1.jpg] [0.21 MB] [1600x1600] [] []
tiedosto_1.jpg
[76060] [tiedosto_2.mp4] [0.77 MB] [720x1280] [5.23s] [] []
[76059] [tiedosto_3.png] [0.33 MB] [1080x819] [] []
tiedosto_3.png

politiikka

(102)  · 

kissa

(5203)  · 

pöllö

(32)  · 

hullu

(114)  · 

twitter

(175)
21.12.2024 14:08:05
#668037 [+-] Piilota Suosittele

Olen miettinyt, että onko nykyiset aselait oikeastaan ryssän hybridivaikuttamista jolla on saatu kansalaisilta käsiaseet ja muut vastaavat pois. Harrastaneisuuden näyttö on aika haastavaa ja aikaa vievää hommaa, mutta siitä, ettei aseita saisi enää ollenkaan olisi noussut isompi haloo.

21.12.2024 18:41:32
#668116 [+-] Piilota Suosittele

Mitä niillä yöpäivystyksillä tekee? Normaali kansalainen nukkuu öisin, eikä kekkuloi rasittamassa terveydenhuoltoa. Sitä paitsi jos päivystyksen olisi tarkoitus toimia öisin, sitä kutsuttaisiin yövystämiseksi.

21.12.2024 20:45:38
#668157 [+-] Piilota Suosittele

>>668037 Sillon pariisin terroristi iskun jälkeen ei tainnu mennä viikkoakaan,
kun oli paperit pöydällä, missä esitettiin kaikkien puoliautomaattisten aseiden
kieltoa. Eli se oli ollut jo olemassa ja tuotiin julki ihanan tekosyyn varjolla.

Ei mennyt onneksi läpi sellaisenaan, mutta tuo todisteluhomma ja
ns. ervalippaat ovat perua siitä, että yrittivät kuitenkin jo kertaalleen.

Hankkeet lyijykiellolle ovat ihan samaa perua, kun edellinen yritys
ei tuottanut toivottua tulosta, joten vaihdetaan taktiikkaa
epäsuoremmaksi, niin se ei ole niin avointa aseiden kieltoa.

Haitta harrastukselle ja metsästykselle on kuitenkin hyvin
ilmeinen. Siinämielessä venäjän tilanne onneksi laittoi projektia
jäihin. Kukaan ei muuten kuin huonolla vitsillä enää pääse väittämään,
että meillä ei olisi turvallisuusuhkaa venäjän suunnasta.

Ja riittävä tuotanto patruunoille ei onnistu vain valtionpuolesta ilman
olemassa olevaa siviilituotantoa.

Saa väittää foliohattuiluksi, mutta yllättyisin enemmän, jos noiden
hankkeiden rahotteista ei etsimällä löydy mitään viittausta
venäjään.

22.12.2024 11:43:35
#668390 [+-] Piilota Suosittele

>>668157
Allekirjoitan väitteesi pääosin. Muilta osin ei ole parempaakaan tietoa.

Mutta se että nyt annetaan rahaa ampumaradoille ei paljoa lohduta jos esimerkiksi ensimmäistä käsiasetta saa hakea aina vähintään kaksi kertaa. Kuiten yksi hakemus maksaa sen 113€ ja ens vuonna enempi. Ei noita huvikseen haeta.

En toki myöskään kannata ameriikan mallia jossa kaikki saa mitä haluaa heti kun haluaa. Mutta nykyinen käytäntö tekee harrastuksen aloittamisen erittäin vaikeaksi ja harrastamisen esimerkiksi patruunoiden omistamisen osalta mahdottomaksi.

[ 4 viestiä | ]