Pitää taas harventaa muutama joulukuusi mutta miksi?! No ehkä siksi että niitä pitä harventaa jatkuvasti mutta miksi muut haluavat aidon joulukuusen joka ei ole muovia kuten kuvan omituinen mänty?
[
1 viestiä
|
]
⭰
Vittu
Toinen kissa Eremitaashissa
Touch da doggy
voe helevetti
Kuulen mitä teet siellä... ja näen myös :3
Luottamus kohillaan
avuliaita kissoja
Kissagifejä
Kitler
odotan vain tässä
"Tulen aina kellottamaan sinua <3 :3" - Tora (2007-