tyronen ylläri tyronen ylläri
Semmosta Semmosta
no jews on jupiter no jews on jupiter
Mursukänni Mursukänni
Venäläinen autopesula Venäläinen autopesula
Putin ostoksilla Putin ostoksilla
tyllero tyllero
sanna marin sanna marin
Galja Gimli Galja Gimli
Matematiikka on saatanasta Matematiikka on saatanasta
Perjantai Perjantai
Mursun ehdotus Mursun ehdotus
Ryssät uuniin Ryssät uuniin
Ihana nainen Ihana nainen
Menetti kamunsa. Menetti kamunsa.
Olihan se arvattava 🤗 Olihan se arvattava 🤗
Kaikkien kebabista pitävien valtias Kaikkien kebabista pitävien valtias
Mies servaa onlyfansin sisällöntuottajat Mies servaa onlyfansin sisällöntuottajat
Myllyn laulumestarilla nokka vuotaa Myllyn laulumestarilla nokka vuotaa
Rainer ja Natja Rainer ja Natja
Ählämin poikaset ja pelottava nainen Ählämin poikaset ja pelottava nainen
Kjäh Kjäh
NASAn uusien kuvien alkuperä NASAn uusien kuvien alkuperä
luokka luokka
 660 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 11.12.2024 14:37:32
[ + 6 | ]

Älykkyysosamäärän lasku

[75614] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [700x684] [] []
tiedosto.jpg

neekeri

(1397)  · 

valkoinen

(53)  · 

apina

(178)  · 

maitosuklaa

 · 

mamu

(210)  · 

maahanmuuttaja

(54)  · 

matu

(84)  · 

maahantunkeutuja

(28)  · 

kelarotta

(93)  · 

sharia

(47)  · 

suvakit

(200)  · 

vasemmistoliitto

(122)  · 

de gröna

(124)  · 

vihreät

(423)  · 

aakkoslauma

(118)  · 

lghdtv

(114)  · 

pride

(79)  · 

homosaatio

(60)  · 

toimeentulotuki

(65)
11.12.2024 19:14:17
#665425 [+3] Piilota Suosittele

Taitaa olla sinimustat suomessa viimeinen taho jotka yrittää tätä demokaattisin keinon vastustaa. persut taitaa olla jo vähän luovuttaneet. harmi juttu, sais olla joka puolueen asiana.. joskus viimevuosi tuhannella oli. kun eila kännö oli virassa ei ollut ongelmia.

11.12.2024 20:12:12 | 20:12:37
#665444 [+2] Piilota Suosittele

>>665425
Niiden kannatus on ~9% ja laskee, kukaan ei ole tyytyväinen hallitukseen koska eivät ymmärrä mitä niiden on pakko tehdä.

Se vähän sattuu myös verenimijöitä joka on oikein, mutta tuntuu, että ihan työssäkäyvätkään eivät ymmärrä.

Meillä on seuraavaksi vassarit vallassa 😭

[ 7 viestiä | ]