Avaruuslentelyteoriointia Avaruuslentelyteoriointia
Kikkelityty HD Kikkelityty HD
Poni näkkee unta :3 Poni näkkee unta :3
Kasvi Kasvi
Linssit Linssit
Erä Igor Erä Igor
spurdo häyhä spurdo häyhä
Börheä kosse :3 Börheä kosse :3
Faktaa ilmastosta Faktaa ilmastosta
Helikopterit Helikopterit
onko tuttua onko tuttua
Bye bye Bye bye
Perjantaibylle Perjantaibylle
Joskus vituttaa oikeesti Joskus vituttaa oikeesti
Burn Burn
Make vatkaa Make vatkaa
Karuselli Karuselli
ei hätää minä pelastan teidät :3 ei hätää minä pelastan teidät :3
Looking a bit down... Looking a bit down...
Halut ne on norsullaki Halut ne on norsullaki
Nakulle <3 Nakulle <3
Ariel Ariel
Ensi lumi Ensi lumi
Eka kerta Eka kerta
 609 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.74 MB, 1 tiedosto, 26.11.2024 16:04:44
[ + 3 | ]

CAD-homot kyykkyyn

[75155] [698da0996fd5b6b0.mp4] [2.74 MB] [720x1280] [61.00s] [] []

cad

 · 

piirrustus

(8)  · 

manuaalisesti

 · 

älytöntä

 · 

420

(99)
26.11.2024 17:48:30 | 17:49:20
#662190 [+-] Piilota Suosittele

>>662185
Piirrän ite joskus tolleen kun toimistolla on 2 isoa piirtotaulua. Siis niitä yksiön seinän kokoisia joissa kiinteä liikuteltava kulma.

[ 8 viestiä | ]