Ei tolla kyllä kuuhun mennä Ei tolla kyllä kuuhun mennä
:3~ :3~
Pupu Pupu
KISSA 4 KISSA 4
Sattuu ja tapahtuu Sattuu ja tapahtuu
CornerShot CornerShot
Tässä on kaikki niin väärin.. Tässä on kaikki niin väärin..
mindfuck mindfuck
Luukku 8 Luukku 8
Luukku 8 Luukku 8
joku piikikäs >:3 joku piikikäs >:3
Tom runksii Tom runksii
rinne tuumailee rinne tuumailee
Nigga moment Nigga moment
linnan huglien parhaimmat puvut linnan huglien parhaimmat puvut
Kaulaparta Kaulaparta
Rajalla Rajalla
Syntsärit Syntsärit
alladin mod alladin mod
Reetta ja analyysi Reetta ja analyysi
raps raps raps raps raps raps raps raps
Yaaay! Yaaay!
oli 6 päivää sitten kulkukisse oli 6 päivää sitten kulkukisse
Laulun mies Laulun mies
 801 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.53 MB, 1 tiedosto, 04.03.2018 20:06:55
[ + 2 | ]

jonnet ei muista

[8635] [IMG_20180304_190308.jpg] [1.53 MB] [2976x3968] [] []
IMG_20180304_190308.jpg

jonnet

(12)  · 

ei

(149)  · 

muista

 · 

ruuti

 · 

olut

(237)  · 

kalja

(270)
04.03.2018 21:10:11
#34891 [+-] Piilota Suosittele

Oi niitä aikoja ku teininä osti 12 pulloa ruutia pussikaljana ja oli muuten pahaa, mutta pakkohan se oli juua ja voida sitten pahoin. :D

04.03.2018 23:25:58
#34938 [+-] Piilota Suosittele

Cassa:ssa tais ruuti olla sen 0.63€ ja Lahden erikoinen 0.69€ per pullo,mutta väliäkö sillä kun kkk marketista sai karhun(porilaista, ei keravan kuraa)mäyriksen 7.85 ja zippiaski lämää yhteensä alta 10€, halvat viikonloput oli silloin.

[ 4 viestiä | ]