Cassa:ssa tais ruuti olla sen 0.63€ ja Lahden erikoinen 0.69€ per pullo,mutta väliäkö sillä kun kkk marketista sai karhun(porilaista, ei keravan kuraa)mäyriksen 7.85 ja zippiaski lämää yhteensä alta 10€, halvat viikonloput oli silloin.
[
4 viestiä
|
]
⭰
hankkija kisse
no
Kaliaa pikana
Työttömän toffee
Se pieni ero
Myöhästyin:(
Olisi vetänyt 40 millin ankkurinauloilla kiinni prkl