Punaisten lyhtyjen alue Punaisten lyhtyjen alue
Kontulassa vandalismia Kontulassa vandalismia
rusakko vai metsäjänis? rusakko vai metsäjänis?
Kissaakin kiinnostaa Kissaakin kiinnostaa
Jotkut börheät haluavat vain nähdä maailman palavan :3 Jotkut börheät haluavat vain nähdä maailman palavan :3
Spot the beer Spot the beer
Symbioosi Symbioosi
Niinhän se on Niinhän se on
no one expects the spanish inquisition no one expects the spanish inquisition
Spin that chair Spin that chair
pikachu huuto pikachu huuto
America, Fuck Yeah America, Fuck Yeah
kolmijalkainen kana (vitsi oli omakeksimä) kolmijalkainen kana (vitsi oli omakeksimä)
Spurdon Puutarha Spurdon Puutarha
Gunman gone wild Gunman gone wild
Isäbuga Isäbuga
Dad's been dead for three years Dad's been dead for three years
Football derp Football derp
Kulkukissa Kulkukissa
Uncle Spurdo :---DDD Uncle Spurdo :---DDD
Hiirenloukku Hiirenloukku
HAHAHATTU stna :D HAHAHATTU stna :D
Mario sai supervoimia Mario sai supervoimia
Fiksu likka :D Fiksu likka :D
 802 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.14 MB, 1 tiedosto, 13.11.2024 01:45:52
[ + 3 - | ]

niggeröintiä

[74714] [niggerointia.mp4] [2.14 MB] [480x480] [13.83s] [] []

neekeri

(1402)  · 

tappelu

(85)  · 

läski

(489)  · 

virtahepo

(15)  · 

blm

(181)  · 

paskanahka

(148)  · 

kuraturpa

(14)  · 

kikkarapää

(13)  · 

pyörävaras

(28)  · 

työtön

(105)  · 

simpanssi

(61)  · 

shaniqua

(21)  · 

kfc

(53)  · 

kulttuurin rikkaus

(16)  · 

jenkkineekeri

(22)  · 

ghettoperse

(6)
13.11.2024 03:24:57
#659442 [+2] Piilota Suosittele

Vittu että on omituinen eläintarha. Kuvaaja on siellä häkissä missä elukat mölisee keskenään. Yleensä niille naureskellaan aidan turvallisemmalta puolelta.

Tästäpä muuten tuliki mieleen semmonen kerta ku piirin mielisairaalassa oli lukkojen takana yks hullu kyttäämässä ohikulkijoita. Näki jonku äijän hölkkäämässä niin huuti sille, että minkä vuoksi nää juokset? Heppu vähän meni hämilleen ja sano, että huvin vuoksi. No se hullu sitten huitas kädellä, että siinä tapauksessa nää kuulut tälle puolelle. (tositarina muuten)

[ 3 viestiä | ]