Kumpi on parempi ? Kumpi on parempi ?
Nyeh. Nyeh.
Sika hyppää komeasti Sika hyppää komeasti
;))) ;)))
Luolastolaisen perjantai Luolastolaisen perjantai
Korvavaikkua Korvavaikkua
Joulupikkuhousut Joulupikkuhousut
Pamputtimen unelma Pamputtimen unelma
Lambi of God Lambi of God
Studio Killers - Jenny Studio Killers - Jenny
Nippu kyrpiä Nippu kyrpiä
kwik-e-mart varas estetty kwik-e-mart varas estetty
Tyrone compilation Tyrone compilation
kolmijalkainen kana (vitsi oli omakeksimä) kolmijalkainen kana (vitsi oli omakeksimä)
Itku / kakka Itku / kakka
Animemuskelimaija Animemuskelimaija
Olet vain kateellinen Olet vain kateellinen
Jokerianimaatioita Jokerianimaatioita
Hyvää joulun odotusta toivotam Hyvää joulun odotusta toivotam
Muutama webm 29 Muutama webm 29
Ihan tervettä meininkiä Ihan tervettä meininkiä
Mr. Pihvi ja Pamputin Mr. Pihvi ja Pamputin
new dive class new dive class
viime hetkellä muisti jotain viime hetkellä muisti jotain
 1 164 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 13.11.2024 01:36:42
[ + 1 | ]

Moskoviittien tappiot 12.11.2024

[74708] [1000008544.jpg] [0.1 MB] [1080x1350] [] []
1000008544.jpg

ukraina

(182)  · 

sota

(192)  · 

venäjä

(491)
13.11.2024 12:23:42
#659463 [+-] Piilota Suosittele

Miettikää jos kamala paskanahka ois päässyt valtaan niin tätä hirvittävää teurastusta jatkuisi vielä vuosia ja vuosia ja verta janoava kansa vaatisi lisää kuoleman sirkushuvia. Onneksi kaikessa viisaudessa amerikan äänestäjät pistivät nyt lopun tälle järjettömälle ihmis elämien haaskaukselle ja viisas presidentti donald j. trump lopettaa tämän turhan sodan. Miljoonia ihmishenkiä säästyy. Tämä tietenkin on vasemmistolaisten silmissä silkkaa pahuutta. Siinä ei sinänsä ole mitään uutta että liberaali janoaa verta, mutta olkaamme kiitollisia että maailma on vihdoin saanut hyvän johtajan.

13.11.2024 14:38:39
#659470 [+-] Piilota Suosittele

Kuulin väitettävän että sota on keino välttää talouden kaatuminen. Tai että sodalla on taloutta elvyttävä vaikutus. Onko meidän siis pakko valita sodan ja talous "kuplan" puhkeamisen väliltä? - Avatkaahan joku onko tämä ollenkaan validi perspektiivi!

[ 2 viestiä | ]