ai ai
Olkoon börh kanssanne :3 Olkoon börh kanssanne :3
Poop Poop
Koiran päiväkirja Koiran päiväkirja
herrasmies herrasmies
Jonnet ei muista Tepadj :deniä Jonnet ei muista Tepadj :deniä
Laitoin lahjan sulle... Laitoin lahjan sulle...
Raikas ja tasapainoinen alkusyksyn päivä :3 Raikas ja tasapainoinen alkusyksyn päivä :3
Kauhistus Kauhistus
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Onnen salaisuus Onnen salaisuus
23 vuotias zoomeri 23 vuotias zoomeri
sieninaurua sieninaurua
Spedermon Spedermon
Niin läski äijä! Niin läski äijä!
Agut (vaakku) Agut (vaakku)
Pop Team Gondola! Pop Team Gondola!
Lippalakkimuoti Lippalakkimuoti
Fart Guide Fart Guide
Magaronimess Magaronimess
Kotini tuntui joskus kodilta Kotini tuntui joskus kodilta
Jääkylmää monsteria Jääkylmää monsteria
Herp-Derp! T:Kauris Herp-Derp! T:Kauris
lööps lööps
 612 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.07 MB, 2 tiedostoa, 09.11.2024 01:13:32
[ + 1 | ]

Twitter, tai mikä lie X

[74522] [tiedosto_1.png] [0.04 MB] [664x398] [] []
tiedosto_1.png
[74521] [tiedosto_2.png] [0.03 MB] [660x313] [] []
tiedosto_2.png

twitter

(175)  · 

vasemmisto

(216)  · 

voi harmi

09.11.2024 12:20:47
#658564 [+-] Piilota Suosittele

Helpompaa vain sallia oikeasti vapaa puhe. Jos siitä mielensä pahoittaa, niin
aina on vaihtoehto heittää takaisin jotain. Uskottavuutta toki lisää se, jos
vasta-argumentilla on mitään muuta pohjaa kuin harhakuvat nautituista luonnontuotteista.

09.11.2024 12:40:05
#658570 [+1] Piilota Suosittele

>>658567 Vitut ne mihinkään lähe. Sitä tyypillistä kitinää siitä, että miten maailma
on täynnä vääryyttä ja asioille pitää tehdä jotain, mutta jopa tyypilliset
eloapinat saa senverran aikaiseksi, että menee sinne kadulle istumaan.
Nämä ulisijat ei sitäkään.

[ 11 viestiä | ]