Kissagifejä Kissagifejä
Miksipäs ei Miksipäs ei
Susi ei ymmärrä Susi ei ymmärrä
Riley Steele Riley Steele
Tä? Tä?
Kissagifejä Kissagifejä
kuvakommentti sekundäärisiä argumentteja varten kuvakommentti sekundäärisiä argumentteja varten
Kuningasmuki Kuningasmuki
Kello voi olla ihan mitä vain Kello voi olla ihan mitä vain
Kawaii koira Kawaii koira
Pamela Anderson Pamela Anderson
disgusting disgusting
sosig sosig
naurunappula is kill naurunappula is kill
Shibe does a heckin digging Shibe does a heckin digging
Fun things are fun Fun things are fun
:3 :3
Okkultisti Siitoin Okkultisti Siitoin
Vanhempi kaljamainos Vanhempi kaljamainos
DO YOU KNOW DE WAY DO YOU KNOW DE WAY
evry condtidion updtate evry condtidion updtate
liian suuri bobo liian suuri bobo
Alexa Jones Alexa Jones
Answer me Answer me
 1 073 näyttökertaa, 26 viestiä, 2.69 MB, 1 tiedosto, 30.10.2024 03:00:06
[ + 11 | ]
👑 Plussatuin 30.10.2024.

Tacopiirakka

[74219] [20241030_011444.jpg] [2.69 MB] [3456x4608] [] []
20241030_011444.jpg

taco nakuankka

 · 

ruoka

(403)
30.10.2024 18:09:56
#656199 [+-] Piilota Suosittele

>>656189
No siis joo, tää on piirakka missä on tex-mex teema/sisältö. Sit jos haluaa ihan kunnon tex mexiä ni suosittelen tortillaveneitä myöskin


Paras puoli on kun noita voi syödä muutaman, voi tehä erilaisia. Suomessa ei osata syödä torilloja, ne taitellaan väärin ja tungetaan ylitäyteen se käärö. Sit ihmetellään ku paskaa valuu syliin eikä sitä voi puraista kunnolla.

30.10.2024 18:32:22
#656204 [+-] Piilota Suosittele

>>656199
Varmaa siks että ne lätyt on ihan perseestä, ne pitäs olla just valmistettuja ja sitkosemmasta taikinasta ja ohuempia. Mä en käytä tortillassa kuin tomaatti, kurkku haketta jauhelihan ja sen soosin lisäks ettei me täytee.
Joskus jos oikee innostun nii pistän aurajuustoa sekaan.

30.10.2024 18:40:23
#656205 [+-] Piilota Suosittele

>>656204
Siis ne taitellaan rullaks, kuten burrito. Se lätty on ihan ok, mutku tätä ei osata:


Sit ku sä leikkaat sen keskeltä, niin siks ravintoloissa on ne tän näkösiä:

30.10.2024 23:56:47 | 23:57:14
#656369 [+-] Piilota Suosittele

>>656362
No voi vittu! :D
Se on silti hyvä tacopiirakka kokeile mut :D
Mä oon börh bylly >:P

Emmä tee mitä sanotaan börh bärse :D

Spurdo Spärde :D


Tyypillinen naine xD

[ 26 viestiä | ]