Sähäkkä kuvamuokkaus Sähäkkä kuvamuokkaus
Jahas, tää Tingle juippi onkin aika erikoinen kaveri Jahas, tää Tingle juippi onkin aika erikoinen kaveri
hyvin mahtuu hyvin mahtuu
Se7en Se7en
Kaikkia ei kiinnosta Kaikkia ei kiinnosta
Monikäyttöinen iloinen käsimerkki Monikäyttöinen iloinen käsimerkki
Mikäs putin aiot olla tänä perjantaina? Mikäs putin aiot olla tänä perjantaina?
Donald Trumpin varhaiset vuodet Donald Trumpin varhaiset vuodet
Video pelit on vaarallisia Video pelit on vaarallisia
Jos poliisi ei voi pysäyttää sinua, Sinun täytyy olla pölyssä Jos poliisi ei voi pysäyttää sinua, Sinun täytyy olla pölyssä
painovoima on täysillä päällä painovoima on täysillä päällä
Pötkatteja Pötkatteja
PIAN ELO KUVA TEATTEREISSA KAUTTA LUVATUN MAAN:D PIAN ELO KUVA TEATTEREISSA KAUTTA LUVATUN MAAN:D
Hiljaa! Hiljaa!
Alkuperäinen maalaus ilman kirkon revisiota Alkuperäinen maalaus ilman kirkon revisiota
Crack hen Crack hen
Puhalla ruutuun (ei ole screamer!) Puhalla ruutuun (ei ole screamer!)
Olen kieroutunut, tiedän, tiedän Olen kieroutunut, tiedän, tiedän
Panssarivaunu Panssarivaunu
Kikkeli kollaasi Kikkeli kollaasi
Tarvin maitorahkaa Tarvin maitorahkaa
Näin päästään sisälle parvekkeelta Näin päästään sisälle parvekkeelta
rasmuspsykoosit rasmuspsykoosit
Längistä! Längistä!
 645 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.28 MB, 3 tiedostoa, 29.10.2024 23:26:28
[ + 3 - | ]

Hulluja, Islam, Koivu

[74216] [tiedosto_1.jpg] [0.12 MB] [1080x1362] [] []
tiedosto_1.jpg
[74215] [tiedosto_2.jpg] [1.06 MB] [2304x4096] [] []
tiedosto_2.jpg
[74214] [tiedosto_3.jpg] [0.1 MB] [680x629] [] []
tiedosto_3.jpg

hullu

(115)  · 

islam

(207)  · 

koivu

(6)
30.10.2024 00:21:43
#656106 [+2] Piilota Suosittele

>>656088
Yks työkaveri selittti töissä just tikkari-teorian miten hipeille ja eloapinoille asioita opetetaan. Noniin. Fazer veti muuim tikkarit pois markkinoilta koska pahvipillit ei sopinu karkkitahnan kans, se irtos. Noniin, muinka monta muumi tikkaria Fazer valmistaa vuodessa? No siis se mitataan miljoonissa, joka marketista ja kioskista niitä löyty. Paljonko se tekee päästöjä se Fazer hä?! Jos me lasketan nyt vittu MILJOONIA muumitikkareita jotka tehtiin IHAN TURHAAN ni paljonko päästöjä se vitun tehdas teki HÄ MITÄ!??!

(Mut ei puhuta siitä paljonko Fazer työllistää, tuottaa valtiolle rahaa sekä myös osallistuu ilmastotavotteisiin. Kun ne saa kiukkuseks, ei ne puhu tälläsistä asioista. Nerokasta, eikö?)

30.10.2024 06:43:14
#656120 [+1] Piilota Suosittele

Mistähä nuokaan vitun kusipäät edes tietää että on bensasyöppö? Diesel luultavammin kun on isompi katiska ja pasko ilmaa juuri yhtää enempää kuin näitten elokapinoitten vapet.

30.10.2024 08:17:14
#656124 [+-] Piilota Suosittele

onneksi jokainen tuommoinen ilkivallan ja heippalapun vastaanottaja myöntää itselleen kalliin katumaasturinsa olevan turha peniksenjatke ja siirtyvän siltä istumalta polkupyöräilyyn
eikä suinkaan kosta ainoalla jäljelle jääneellä keinollaan eli kuluttamalla muutaman tankillisen vaikka tyhjäkäynnillä

30.10.2024 23:59:56
#656371 [+1] Piilota Suosittele

Porukka niinqu vittu jossain tokiossa delaa vittu ilmansaasteisiin ja se ilma on niinqu vittu iha harmaata kun vitun suomalaiset ajelee jeepeillä metsäpolkuja pitkin et saa maksettua lämmityksen ja maksalaatikkonsa.
Vitun suomalaiset, olemme kyllä pahoja ihmisiä, suomenlahdenkin olemme saastuttaneet välinpitämättömyydellämme.

31.10.2024 00:46:39
#656389 [+-] Piilota Suosittele

oon melkein viherhippiaktivisti itekkin kun tyhjensin yhen mannen golfin rotiskon renkaat kun rahtihame tykkäs parkkeerata jatkuvasti perin virheellisesti :D häshtäk elopainokapina

[ 8 viestiä | ]