Tähtitiedettä Tähtitiedettä
Trumpin tukijat on hyvin lojaaleja :DD Trumpin tukijat on hyvin lojaaleja :DD
näin.. näin..
piirretty piirretty
Totuus 22!! Totuus 22!!
suomalaisin video suomalaisin video
halla screameri halla screameri
senkin.. senkin..
Tee työtä jolla on tarkoitus Tee työtä jolla on tarkoitus
Tyhmyys Tyhmyys
VIP baardit :3 VIP baardit :3
youtube algoritmi youtube algoritmi
vaikee päivä vaikee päivä
Harri Porter Harri Porter
Luvassa paskamyrskyä! Luvassa paskamyrskyä!
Loong mobo Loong mobo
Tasapainoinen vapaakasvatettu tyty Tasapainoinen vapaakasvatettu tyty
Paras postaus ikinä Paras postaus ikinä
panic button panic button
Kissan puristelua Kissan puristelua
minä olen kovaäänisin :3 minä olen kovaäänisin :3
auringon polttama auringon polttama
tötökikki tötökikki
chewbaca chewbaca
 715 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.46 MB, 3 tiedostoa, 17.10.2024 19:01:57
[ + 8 - | ]

Robo imuri

[73991] [doomba.png] [0.23 MB] [618x618] [] []
doomba.png
[73990] [Roomba.png] [0.18 MB] [427x508] [] []
Roomba.png
[73989] [Roomba2.jpg] [0.06 MB] [484x469] [] []
Roomba2.jpg

roomba

(15)  · 

imuri

(68)  · 

neekeri

(1397)  · 

vinosilmä

(34)  · 

orja

(47)  · 

kiinalainen

(28)  · 

kinkki

(17)  · 

chink

(11)  · 

riisineekeri

(27)
18.10.2024 01:24:48
#653635 [+-] Piilota Suosittele

Mua jotenkin hämmentää, että on olemassa olemassa robotti imureita joissa on kameroita ja kaijuttimia nettiinkin kytkettynä. Mitä vittua?

18.10.2024 18:59:27
#653770 [+-] Piilota Suosittele

>>653635 Taitaa olla kahvinkeittimestä lähtien malleja, jotka ovat
jatkuvassa yhteydessä nettiin mahdollista yhteydenottoa/komentoa odottaen.

Roboimuri on siitä vittumainen, että se on luonnostaan varustettu kameroilla/sonarilla/mikrofonilla,
että tuo kun rullaa tuvassa, niin se kaikuluotaa kirjaimellisesti täydellisen 3d kuvan asunnosta
sille joka tuohon murtautuu ja mahdollisesti kuullut asioita, mitä ei ole tarkoitettu yleiseen
jakoon.

Eli ikäänkuin ei ole riittävän paha, että jokainen pitää kaikkeen tuohon kykenevää
kapinetta aina mukanaan, niin ei kyllä kodinkoneen tarvi oikeasti olla verkossa.

19.10.2024 04:04:02
#653989 [+-] Piilota Suosittele

>>653770
No tätähän se on. Teoriassa vois olla kätevää jos vois vaikka kännykällä laittaa saunan päälle, mutta saa olla kyllä ihan saatanan laiska ja varomaton jos on semmosta sorttia jotka haluaa laittaa vaikka sen saunan päälle ku ite ovat vielä 50 kilsan päässä. Mullekki taloyhtiö tarjos etäohjattavaa kiuasta jonkulaisena palkkiona pitkästä vuokrasuhteesta. Mihin vittuun mää semmosta tarvisin 30 neliön yksiössä? Että paskalla ollessa näpyttelisin saunan seinään laitetun säätimen avulla kiukaan päälle ku se kiuas muutenkin olis ollu siitä korkeintaan metrin päässä omine vipuineen? Ei saatana.

Toisena vaihtoehtona tais olla suihkukaappi. Siinä jos missä on klaustrofobille hieno ehdotus. Jääkaappi oli kolmantena vaihtoehtona, mutta kun se vaihdettiin jo joku vuos sitten ku entinen hajos niin eipä sekään kiinnostanu. Viimenen ehotus oli, että laittasin kiertoilimauunin missä on semmoset tasomaiset levyt. No sekin oli vaihdettu joitakin vuosia aikasemmin, mutta se uus oli sitten semmonen mikä toimii induktiolla. No valkkasin sen sitten siitä. Mitä nyt piti vaihtaa kaikki kattilat ja paistinpannut, mutta hyvä se kuitenkin on. Se vaan, että oliko siinä mitään järkeä taloyhtiön ruveta vaihtamaan melekeen uutta toimivaa uunia toisenlaiseen ku pattereissa ei oo lämpöä eikä vettä meinaa tulla hanoista. Saatanan saata, on tämä kyllä yks työmaa.

[ 9 viestiä | ]