Aah, muistan paintinkatkuisen vastarinta-ajan lämmöllä, vaikka kyllähän tätä lukiessa hävettää :D Missä olit, @vumpalouska , kunniamme hetkellä? Kun johtajamme bannattiin, Sakoluu:sta tuli marttyyri ja koodarista sen kätyri?
[
1 viestiä
|
]
⭰
Minuagin viduddi gäydä gerjäämässä rahaa :--DDD
Spurdo-Kalevala osa 2
Katos
Anteeksi opettaja, en kuunnellut
Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora)