Täältä Tulloo Kari (god save us all) Täältä Tulloo Kari (god save us all)
Paikallinen juustopitsakauppias Paikallinen juustopitsakauppias
Näin kävi Näin kävi
Spurdot Tapaa Jumal-Velhon :DD Spurdot Tapaa Jumal-Velhon :DD
No? Vastaa nyt! No? Vastaa nyt!
Lyö sitä Joe Lyö sitä Joe
Ollakko vai eikö olla? Ollakko vai eikö olla?
Gay Gay
Quincy Quincy
Pettyi karvaasti Pettyi karvaasti
Eläinystävät ymmärtävät :3 Eläinystävät ymmärtävät :3
Avaruusmiehen huono olo Avaruusmiehen huono olo
Nyd ne badugat tagaisin :DD Nyd ne badugat tagaisin :DD
Spurdolda lobbui ES Spurdolda lobbui ES
Kissatyyny Kissatyyny
Spurdoilun esiasde :DD Spurdoilun esiasde :DD
Haitarihousut Haitarihousut
Tässä on maailman suurin spurdo Tässä on maailman suurin spurdo
Totta ainakin Helsingissä Totta ainakin Helsingissä
Mahtava tunne! Mahtava tunne!
orkidea orkidea
Luolastolaisten kohtalo Luolastolaisten kohtalo
PEW PEW ! PEW PEW !
Trumpettisoolo Trumpettisoolo
 762 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.97 MB, 1 tiedosto, 13.09.2024 12:01:04
[ + 2 - | ]

Saabi

[73270] [0.jpg] [0.97 MB] [2048x1536] [] []
0.jpg

13.09.2024 15:55:16
#647054 [+2] Piilota Suosittele

Ei ollut tuo auto. Ja kyseisessä autossa ei ole edes sitä tehostinta, eikä myöskään takapyöriin vaikuttavaa seisontajarrua.

13.09.2024 19:13:34
#647099 [+-] Piilota Suosittele

Hubba-bubba saab-90 2.0 bensojen hävittäjä.
Käsiryyppy
käsijarru eturenkaille
Käynnistys keskikonsolissa
Väpättävä nopeusmittari
kesä ja talvi termostaatti erikseen
Aurinkolipan peili pläkkipeltiä
Jos jäähdytysnesteen pinta tippui liikaa niin puhallin ei puhaltanut lämmintä

14.09.2024 00:23:52
#647148 [+-] Piilota Suosittele

>>647125
>>647099
Mulla oli sininen saab 90 jolla ajoin kolarin. Nukahdin rattiin vaikka muistutin apukuskia että nyt tää ylityöpäivä oli liikaa. Auto ajautui motarin vasemmalle pientareelle, heräsin ja liian jyrkkä korjausliike oikealle. Auto lähti pyörimään, siis renkaillaan ei katon kautta, joku puolitoista kierrosta ja aito mäjähti sillan alla olevaan "maavalliin" miksikä sitä pientä mäkeä sanois? Perä oli menosuuntaan ja aikamoinen kolaus se oli. Auton rattinsen jälkeen oli 5-10 astetta vasemmalle sen jälkeen suoraan ajaessa. Siis sillä pystyi ajamaan eikä yksikään etuvalo tai lamppu hajonnut. Puskurit kumia, ne otti paskajälkiä toki. Sama jollain nissanilla ois ollu katastrofi

14.09.2024 04:18:20
#647175 [+1] Piilota Suosittele

>>647125
Hieno kottero. Yks talvi kuskasin kavereita tampereelta toijalaan eikä auto puhaltanu lämmintä ilmaa. Meidän piti viä ajella joku 2h rinksalla kun yks kaveri oli telakoitumassa jonkun naisen luona.
No onneks siä oli abc mut siäki jätkät laitto ranttaliks ja lennettii ulos.

21.12.2024 15:50:44
#668084 [+-] Piilota Suosittele

Aluksi vähän hämmennyin, mutta toisaalta tarkemmin ajatellen milläpä muullakaan sitä erikoismies ajelisikaan kuin suapilla.
Sano nyt vielä, että tuossa on... turbo

[ 13 viestiä | ]