Mmmm.. :) Mmmm.. :)
viagra viagra
Helsinki ilman natseja, mutta ei ilman kommareita. Helsinki ilman natseja, mutta ei ilman kommareita.
millane päivä sul on huomen millane päivä sul on huomen
Jussi taas. Jussi taas.
tissit tissit
Joe ostelee crackiä pojalleen ja Kamala huoraa Joe ostelee crackiä pojalleen ja Kamala huoraa
You are made of Stupid You are made of Stupid
omnomnom omnomnom
highway to heaven highway to heaven
Hyvää itsenäisyyspäivää Hyvää itsenäisyyspäivää
Tuu neekeri million vaan koittaa niin katotaan Tuu neekeri million vaan koittaa niin katotaan
Kun blockkaa kaikki persut. Kun blockkaa kaikki persut.
Tilaukseen meni Tilaukseen meni
L-sana L-sana
Milf Milf
Vihervasemmiston uusin vaalimainos Vihervasemmiston uusin vaalimainos
puu ukko puu ukko
PS PS
kamerat kielletty kamerat kielletty
Aatami ja Eeva Aatami ja Eeva
Looney Tunes - The Ducktators 1942 Looney Tunes - The Ducktators 1942
Meille koittaa kovat ajat jos huonosti käy Meille koittaa kovat ajat jos huonosti käy
Flat earth Flat earth
 762 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.97 MB, 1 tiedosto
13.09.2024 12:01:04
[ + 2 - | ]

Saabi

[73270] [0.jpg] [0.97 MB] [2048x1536] [] []
0.jpg

13.09.2024 15:55:16
#647054 [+2] Piilota Suosittele

Ei ollut tuo auto. Ja kyseisessä autossa ei ole edes sitä tehostinta, eikä myöskään takapyöriin vaikuttavaa seisontajarrua.

13.09.2024 19:13:34
#647099 [+-] Piilota Suosittele

Hubba-bubba saab-90 2.0 bensojen hävittäjä.
Käsiryyppy
käsijarru eturenkaille
Käynnistys keskikonsolissa
Väpättävä nopeusmittari
kesä ja talvi termostaatti erikseen
Aurinkolipan peili pläkkipeltiä
Jos jäähdytysnesteen pinta tippui liikaa niin puhallin ei puhaltanut lämmintä

14.09.2024 00:23:52
#647148 [+-] Piilota Suosittele

>>647125
>>647099
Mulla oli sininen saab 90 jolla ajoin kolarin. Nukahdin rattiin vaikka muistutin apukuskia että nyt tää ylityöpäivä oli liikaa. Auto ajautui motarin vasemmalle pientareelle, heräsin ja liian jyrkkä korjausliike oikealle. Auto lähti pyörimään, siis renkaillaan ei katon kautta, joku puolitoista kierrosta ja aito mäjähti sillan alla olevaan "maavalliin" miksikä sitä pientä mäkeä sanois? Perä oli menosuuntaan ja aikamoinen kolaus se oli. Auton rattinsen jälkeen oli 5-10 astetta vasemmalle sen jälkeen suoraan ajaessa. Siis sillä pystyi ajamaan eikä yksikään etuvalo tai lamppu hajonnut. Puskurit kumia, ne otti paskajälkiä toki. Sama jollain nissanilla ois ollu katastrofi

14.09.2024 04:18:20
#647175 [+1] Piilota Suosittele

>>647125
Hieno kottero. Yks talvi kuskasin kavereita tampereelta toijalaan eikä auto puhaltanu lämmintä ilmaa. Meidän piti viä ajella joku 2h rinksalla kun yks kaveri oli telakoitumassa jonkun naisen luona.
No onneks siä oli abc mut siäki jätkät laitto ranttaliks ja lennettii ulos.

21.12.2024 15:50:44
#668084 [+-] Piilota Suosittele

Aluksi vähän hämmennyin, mutta toisaalta tarkemmin ajatellen milläpä muullakaan sitä erikoismies ajelisikaan kuin suapilla.
Sano nyt vielä, että tuossa on... turbo

[ 13 viestiä | ]