makupala makupala
soija soija
O' Danny Boy the pipes are calling O' Danny Boy the pipes are calling
Kahvipöytä Kahvipöytä
Retkellä Retkellä
Ubishit on kiero firma Ubishit on kiero firma
Majoneesia Majoneesia
Valupertti lidlissä Valupertti lidlissä
Liputuspäivä Liputuspäivä
Nekkulin puuhat Nekkulin puuhat
AUDI AUDI
Ihana nainen Ihana nainen
Game night Game night
Naps Naps
Auttoi kamuaan Auttoi kamuaan
Ennen oli kunnollista Ennen oli kunnollista
oppiipahan oppiipahan
Mario? Mario?
softakehitys softakehitys
Ihana nainen Ihana nainen
kikikikikkikkiii kikikikikkikkiii
Peppu Peppu
paavi paavi
Ihana nainen Ihana nainen
 570 näyttökertaa, 14 viestiä, 2.61 MB, 1 tiedosto, 07.09.2024 15:54:16
[ + 0 | ]

Eli Dos on vielä olemassa

[73121] [1000014179.jpg] [2.61 MB] [1832x4064] [] []
1000014179.jpg

07.09.2024 20:48:37
#646004 [+1] Piilota Suosittele

>>645990 64 bittisessä Winukassa ei ole mitään DOS-pohjaista. 32 bittissä NT pohjaisissa Windowseissa se oli vain jonkin tasoista DOS emulaatiota yhteensopivuuden vuoksi (Tässä mennään jo XP aikoihin ja sitä varhaisempiin).

07.09.2024 21:07:04
#646011 [+-] Piilota Suosittele

>>645990
"Not a default feature" = ei ole. Kyllä saat dosboxilla tai virtualisaatiolla yms, mutta se ei ole silti siellä :D Olemassahan se on kuten sanoin tossa ylempänä että voit ostaa vaikka 90luvun PC:n ja laita vaikka win 3.1 ni siinä on iha MS-Dos.

08.09.2024 02:14:14
#646110 [+-] Piilota Suosittele

>>646011
Miksi ihmeessä tekisit niin kun voit vaan ostaa GayBoxin ja olla vittuuntunut kun GayStation on tehokkaampi, halvempi, suositumpi, enemmän pelejä, ja ohjainkin on PS1 ajoista lähtien ollut sama ja optimaalinen VITUN ÄKS-POKS-MÄÄN!! >=)

08.09.2024 23:46:46
#646314 [+-] Piilota Suosittele

>>646121
No mulla on 360 ja Mötal Kämbät ollu lainassa, pelasin sitä yksinpeliä pitkälle 24-päckin kanssa, mutta kun se oli lopussa piti alottaa alusta ja en pärjänny ollenkaan niin hyvin🤔🤔

[ 14 viestiä | ]