vihreiden loppuunmyynti vihreiden loppuunmyynti
Hapsin lelu Hapsin lelu
KONTRUST - Dance KONTRUST - Dance
Kasa palloja Kasa palloja
Wacken -33 Wacken -33
Paksu poika Paksu poika
Ariaboobie Ariaboobie
realistinen apu realistinen apu
Iso poika Iso poika
Viisaat wokettajat vauhdissa Viisaat wokettajat vauhdissa
Ei neekereille -kieltotaulu Ei neekereille -kieltotaulu
SDP SDP
Range rover Range rover
Kjeh kjeh Kjeh kjeh
Väinämöinen synthwave Väinämöinen synthwave
Kesän ensimmäinen terassiolut Kesän ensimmäinen terassiolut
Muoti, diddly ja Only Fans Muoti, diddly ja Only Fans
Näin alfa teuvo teki persujen kortille, kun alkoivat vittuilla Näin alfa teuvo teki persujen kortille, kun alkoivat vittuilla
Handu jobbu? 5 dorrar! Handu jobbu? 5 dorrar!
Makkaraa Makkaraa
Globalismi tuhoaa taas yhden kulttuurin Globalismi tuhoaa taas yhden kulttuurin
Sputnikkila Sputnikkila
Vapenation Vapenation
Meitsil samat! Meitsil samat!
 678 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.39 MB, 2 tiedostoa, 20.08.2024 03:39:06
[ + 1 | ]

Luodit ja skuutteri

[72681] [tiedosto_1.png] [0.53 MB] [567x680] [] []
tiedosto_1.png
[72680] [tiedosto_2.mp4] [1.86 MB] [480x640] [26.61s] [] []

skuutteri

 · 

luoti

(7)  · 

sosialismi

(14)  · 

skuutti

20.08.2024 05:18:52
#642490 [+1] Piilota Suosittele

Onko mahdollista, siis olettaen molempien luotien olleen ilmassa, että toinen tunketuu toisen läpi ja jääden jumiin, kiilautuen. Lyän vaikka yhden kaljan verran vetoa ettei toimi missää 3d mallinnuksessa kertaakaan, vaikka mahdollisuuksia olisi 1000 tuhatta 10 biljoonaa.

20.08.2024 05:41:43
#642491 [+2] Piilota Suosittele

Lävistetyssä luodissa ei ole rihlauksen jälkiä, eli ei ole kulkenut piipun läpi, korkeintaan osuttu lippaaseen tai patruuna laatikkoon, missä toki osuma aiheuttanut varmasti jonkin tason reaktion.

20.08.2024 17:04:21 | 17:04:50
#642527 [+-] Piilota Suosittele

Toi kyllä on karrikoiden noiden nopeus. Tasasella pysyin 100 metriä samassa vauhdissa polkien täysiä, sitten olis mennyt ohi, enkä skippaa jalkapäiviä.

e: polkupyörällä saatana :D

21.08.2024 11:43:41
#642665 [+-] Piilota Suosittele

>>642503
Tunnelis ei oo kameroita ja jos en iha vääri muista ni about 100m tunneli jälkee muuttuu 80km/h. Ja sama siis n. 100m enne tunnelii, jostai syystä tuo o laitettu 60km/h. Ja joo, kehillä o pääsääntösesti 80km/h mutta about kaikki ajaa 90-100km/h paitti kameroide kohal.

[ 7 viestiä | ]