"jaa tän näkösiä ne köyhät on vai" "jaa tän näkösiä ne köyhät on vai"
tuuman senttispede tuuman senttispede
Mummu ja pappa vauhdissa Mummu ja pappa vauhdissa
Persu palkitaan Persu palkitaan
Nyrkkipaja Nyrkkipaja
Waifu Waifu
Erkki Erkki
Muodonmuutos Muodonmuutos
valtava tuhkakuppi valtava tuhkakuppi
Hyvää jeesuksen kuolinpäivää. Hyvää jeesuksen kuolinpäivää.
Ansastaja Ansastaja
Iso perse Iso perse
Dim- Digimummon komerossa Dim- Digimummon komerossa
Keimo vieraili pressanlinnassa Keimo vieraili pressanlinnassa
Cosplay Cosplay
Ufokulttuuri on jo täällä Ufokulttuuri on jo täällä
Anime tytöt vuonna 44 Anime tytöt vuonna 44
ei saatana T:stalin ei saatana T:stalin
Pro ratsastaja Pro ratsastaja
Jaakko Teppo - Abdullah Jaakko Teppo - Abdullah
Viisauden Vantaanjoki Viisauden Vantaanjoki
katri kulmuni katri kulmuni
kannibalismia kannibalismia
juokse ryssä juokse juokse ryssä juokse
 786 näyttökertaa, 11 viestiä, 14.35 MB, 1 tiedosto, 06.08.2024 14:14:05
[ + 2 | ]

Venäjä haluaa vain hyvää!

[72376] [tiedosto.mp4] [14.35 MB] [1080x1080] [44.20s] [] []

haastattelu

(47)  · 

ryssä

(246)  · 

ryssäpaska

 · 

repostnik

(20)  · 

propaganda

(106)  · 

fake news

06.08.2024 16:03:58
#639780 [+-] Piilota Suosittele

Sano tuolla julkisesti ettet usko mitä puutinki ja kumppanit sanoo, huomaa hetken päästä että sinulle on hautakivi valmiina ja kuolinpäivä huomenna, kuolinsyy: "Tippui ikkunasta".

06.08.2024 17:03:32 | 17:05:25
#639792 [+1] Piilota Suosittele

>>639780
No se on varmasti totta, että osa vastaa sen mitä halutaan kuulla. Yleensä iäkkäämpi kansa on helpommin propagandan uhri kun katsovat pääsääntöisesti telkkaria eikä älyvehkeisiin ole varaa. Jos se on ainoa uutiskanava niin ei ihme että alkavat uskoa siihen. Eihän neukut lapsille ikinä talvisodastakaan mitään opettanut. Joku rajariita missä kuoli ihmisiä, parilla lauseella lyhyesti joku pieni juttu vaa.

06.08.2024 17:07:17
#639795 [+3] Piilota Suosittele

Tuon takia on ihan turha yrittää antaa mitään sympatioita noita kohtaan.
Ovat joko täysin aivopiesty valtion toimesta. Etenkin tuo vanhempi porukka,
joka on puhtaasti valtiomisteisen television ja radion
varassa kasvatettu.

Nuoremmilta, jotka ovat internettiin päässeet et
todennäköisesti saa rehellistä vastausta, koska eivät välttämättä
ole ihan niin idiootteja, että haluavat paikallisen miliisin kyytiin
paskasta mielipiteestä.

Toki, jos on riittävän sivussa kasvanut, ei välttämättä ole ollut pääsyä
ainakaan kovin vapaaseen nettiin, kun ukrainan sodan alkupuolella eivät
kaikki piruparat edes tienneet tulleensa toiseen valtioon.

Eli kyllä se pimitys toimii ainakin ns. syrjäkylillä, joissa ei
muutenkaan länsimaihin pahemmin ole kosketusta.

06.08.2024 23:20:13
#639874 [+3] Piilota Suosittele

>>639792
Niin mitä voi odottaa venjältä, jossa äänestys aktiivisuus presidentin vaaleissa on valtion mukaan +92% ja puolueettomien tarkkailijoiden mukaan jotain 45-52% (Stalinin aikaan saavutettiin liki 110% äänestysaktiivisuus, tämä suhteessa väkilukuun eli vastasyntyneetkin äänesti tuolloin).

Toisaalta jo neuvostoliitto määritteli sopivan "totuuden", esimerkkinä puolan katynin metsän tapahtumat missä neukkulan mukaan tapahtui natsien tekemä joukkomurha.

No -90 luvun alussa rysslandian juoppo pressa myönsi että ne 15.000-20.000 puolalaista upseeria, sotilasta ja siviiliä teloitettiin stalinin käskystä ja nkvdn toimesta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Katynin_joukkomurha

Vuonna 2010-2011 venäjällä ruvettiin selittämään että se oli myytti mitä katyn:issä muka tapahtui.

Nyt venäjällä selitellään että suomalaiset teki kansanmurhan karjalassa, uhrit tosin olivat kuolleet jo vuonna 1937-1938.

Joten ei ryssään voi luottaa, tai ryssä on ryssä vaikka voissa paistaisi, kuten vanhempi väki tapasi sanoa.

07.08.2024 10:06:16
#639913 [+1] Piilota Suosittele

Tämän takia myös "tavallista venäläistä" tulee kurmuuttaa kunnolla pakotteilla ja kaikella mahdollisella. Ei he ole tätä touhua vastaa, päin vastoin.

[ 11 viestiä | ]