Nazcan 2000-vuotias börh Nazcan 2000-vuotias börh
Apocalypse Apocalypse
Näin se alkoi Näin se alkoi
Kissa herätti Kissa herätti
Mini Me Coom Goblin Mini Me Coom Goblin
Russki parushki - Boris Yeltsin Edition Russki parushki - Boris Yeltsin Edition
Temppuilija Temppuilija
Varmat päivät Varmat päivät
Intersektionaalisen feminismin kommunistinen kansantasavalta Intersektionaalisen feminismin kommunistinen kansantasavalta
Milkshake Milkshake
Ruokintaa Ruokintaa
Make america great again Make america great again
Sellaiset psykoosit sitte Sellaiset psykoosit sitte
vintagea vintagea
Huijaus on käynnissä Huijaus on käynnissä
Erikoinen hissi stuntti Erikoinen hissi stuntti
jennifer ei ole ennakkoluuloinen jennifer ei ole ennakkoluuloinen
Jhnnalle <3 Jhnnalle <3
Tikka. Tikka.
Tupakki Tupak Tupakki Tupak
Odota! Odota!
Kaveri Kaveri
Science baby! Science baby!
oon tää apina oon tää apina
 786 näyttökertaa, 11 viestiä, 14.35 MB, 1 tiedosto, 06.08.2024 14:14:05
[ + 2 | ]

Venäjä haluaa vain hyvää!

[72376] [tiedosto.mp4] [14.35 MB] [1080x1080] [44.20s] [] []

haastattelu

(47)  · 

ryssä

(246)  · 

ryssäpaska

 · 

repostnik

(20)  · 

propaganda

(106)  · 

fake news

06.08.2024 16:03:58
#639780 [+-] Piilota Suosittele

Sano tuolla julkisesti ettet usko mitä puutinki ja kumppanit sanoo, huomaa hetken päästä että sinulle on hautakivi valmiina ja kuolinpäivä huomenna, kuolinsyy: "Tippui ikkunasta".

06.08.2024 17:03:32 | 17:05:25
#639792 [+1] Piilota Suosittele

>>639780
No se on varmasti totta, että osa vastaa sen mitä halutaan kuulla. Yleensä iäkkäämpi kansa on helpommin propagandan uhri kun katsovat pääsääntöisesti telkkaria eikä älyvehkeisiin ole varaa. Jos se on ainoa uutiskanava niin ei ihme että alkavat uskoa siihen. Eihän neukut lapsille ikinä talvisodastakaan mitään opettanut. Joku rajariita missä kuoli ihmisiä, parilla lauseella lyhyesti joku pieni juttu vaa.

06.08.2024 17:07:17
#639795 [+3] Piilota Suosittele

Tuon takia on ihan turha yrittää antaa mitään sympatioita noita kohtaan.
Ovat joko täysin aivopiesty valtion toimesta. Etenkin tuo vanhempi porukka,
joka on puhtaasti valtiomisteisen television ja radion
varassa kasvatettu.

Nuoremmilta, jotka ovat internettiin päässeet et
todennäköisesti saa rehellistä vastausta, koska eivät välttämättä
ole ihan niin idiootteja, että haluavat paikallisen miliisin kyytiin
paskasta mielipiteestä.

Toki, jos on riittävän sivussa kasvanut, ei välttämättä ole ollut pääsyä
ainakaan kovin vapaaseen nettiin, kun ukrainan sodan alkupuolella eivät
kaikki piruparat edes tienneet tulleensa toiseen valtioon.

Eli kyllä se pimitys toimii ainakin ns. syrjäkylillä, joissa ei
muutenkaan länsimaihin pahemmin ole kosketusta.

06.08.2024 23:20:13
#639874 [+3] Piilota Suosittele

>>639792
Niin mitä voi odottaa venjältä, jossa äänestys aktiivisuus presidentin vaaleissa on valtion mukaan +92% ja puolueettomien tarkkailijoiden mukaan jotain 45-52% (Stalinin aikaan saavutettiin liki 110% äänestysaktiivisuus, tämä suhteessa väkilukuun eli vastasyntyneetkin äänesti tuolloin).

Toisaalta jo neuvostoliitto määritteli sopivan "totuuden", esimerkkinä puolan katynin metsän tapahtumat missä neukkulan mukaan tapahtui natsien tekemä joukkomurha.

No -90 luvun alussa rysslandian juoppo pressa myönsi että ne 15.000-20.000 puolalaista upseeria, sotilasta ja siviiliä teloitettiin stalinin käskystä ja nkvdn toimesta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Katynin_joukkomurha

Vuonna 2010-2011 venäjällä ruvettiin selittämään että se oli myytti mitä katyn:issä muka tapahtui.

Nyt venäjällä selitellään että suomalaiset teki kansanmurhan karjalassa, uhrit tosin olivat kuolleet jo vuonna 1937-1938.

Joten ei ryssään voi luottaa, tai ryssä on ryssä vaikka voissa paistaisi, kuten vanhempi väki tapasi sanoa.

07.08.2024 10:06:16
#639913 [+1] Piilota Suosittele

Tämän takia myös "tavallista venäläistä" tulee kurmuuttaa kunnolla pakotteilla ja kaikella mahdollisella. Ei he ole tätä touhua vastaa, päin vastoin.

[ 11 viestiä | ]