Erikoinen nimi Erikoinen nimi
Conan O'Brien vierailee Grönlannissa Conan O'Brien vierailee Grönlannissa
James Pönttö - Lupa Kakkaa James Pönttö - Lupa Kakkaa
Darude Darude
Pirkkaukon hangover kaljat Pirkkaukon hangover kaljat
Naattori Naattori
Goodboy Tesla ja Badboy Edison Goodboy Tesla ja Badboy Edison
Trump Trump
35 vuotta 35 vuotta
Kärpäsloukku Kärpäsloukku
Freddy vs. Jason Freddy vs. Jason
Ui juma mikä perjantai Ui juma mikä perjantai
Ponihomolle ase jolla voi ampua itsensä Ponihomolle ase jolla voi ampua itsensä
Fuck that exact spot Fuck that exact spot
Pampu Pampu
Normipäivä Normipäivä
leiri elämää leiri elämää
Peräkärryllä pääs märkä pieru Peräkärryllä pääs märkä pieru
Teurastajan tarinoita (Hurrikaani Dorian vedos) Teurastajan tarinoita (Hurrikaani Dorian vedos)
ja tämä ja tämä
Vavokaa koivaa :33 Vavokaa koivaa :33
shakkimatti litteä maa shakkimatti litteä maa
Nukahtamisniksi pululle ellet jo nukahtanut Nukahtamisniksi pululle ellet jo nukahtanut
Tuttu tunne Tuttu tunne
 786 näyttökertaa, 11 viestiä, 14.35 MB, 1 tiedosto, 06.08.2024 14:14:05
[ + 2 | ]

Venäjä haluaa vain hyvää!

[72376] [tiedosto.mp4] [14.35 MB] [1080x1080] [44.20s] [] []

haastattelu

(47)  · 

ryssä

(246)  · 

ryssäpaska

 · 

repostnik

(20)  · 

propaganda

(106)  · 

fake news

06.08.2024 16:03:58
#639780 [+-] Piilota Suosittele

Sano tuolla julkisesti ettet usko mitä puutinki ja kumppanit sanoo, huomaa hetken päästä että sinulle on hautakivi valmiina ja kuolinpäivä huomenna, kuolinsyy: "Tippui ikkunasta".

06.08.2024 17:03:32 | 17:05:25
#639792 [+1] Piilota Suosittele

>>639780
No se on varmasti totta, että osa vastaa sen mitä halutaan kuulla. Yleensä iäkkäämpi kansa on helpommin propagandan uhri kun katsovat pääsääntöisesti telkkaria eikä älyvehkeisiin ole varaa. Jos se on ainoa uutiskanava niin ei ihme että alkavat uskoa siihen. Eihän neukut lapsille ikinä talvisodastakaan mitään opettanut. Joku rajariita missä kuoli ihmisiä, parilla lauseella lyhyesti joku pieni juttu vaa.

06.08.2024 17:07:17
#639795 [+3] Piilota Suosittele

Tuon takia on ihan turha yrittää antaa mitään sympatioita noita kohtaan.
Ovat joko täysin aivopiesty valtion toimesta. Etenkin tuo vanhempi porukka,
joka on puhtaasti valtiomisteisen television ja radion
varassa kasvatettu.

Nuoremmilta, jotka ovat internettiin päässeet et
todennäköisesti saa rehellistä vastausta, koska eivät välttämättä
ole ihan niin idiootteja, että haluavat paikallisen miliisin kyytiin
paskasta mielipiteestä.

Toki, jos on riittävän sivussa kasvanut, ei välttämättä ole ollut pääsyä
ainakaan kovin vapaaseen nettiin, kun ukrainan sodan alkupuolella eivät
kaikki piruparat edes tienneet tulleensa toiseen valtioon.

Eli kyllä se pimitys toimii ainakin ns. syrjäkylillä, joissa ei
muutenkaan länsimaihin pahemmin ole kosketusta.

06.08.2024 23:20:13
#639874 [+3] Piilota Suosittele

>>639792
Niin mitä voi odottaa venjältä, jossa äänestys aktiivisuus presidentin vaaleissa on valtion mukaan +92% ja puolueettomien tarkkailijoiden mukaan jotain 45-52% (Stalinin aikaan saavutettiin liki 110% äänestysaktiivisuus, tämä suhteessa väkilukuun eli vastasyntyneetkin äänesti tuolloin).

Toisaalta jo neuvostoliitto määritteli sopivan "totuuden", esimerkkinä puolan katynin metsän tapahtumat missä neukkulan mukaan tapahtui natsien tekemä joukkomurha.

No -90 luvun alussa rysslandian juoppo pressa myönsi että ne 15.000-20.000 puolalaista upseeria, sotilasta ja siviiliä teloitettiin stalinin käskystä ja nkvdn toimesta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Katynin_joukkomurha

Vuonna 2010-2011 venäjällä ruvettiin selittämään että se oli myytti mitä katyn:issä muka tapahtui.

Nyt venäjällä selitellään että suomalaiset teki kansanmurhan karjalassa, uhrit tosin olivat kuolleet jo vuonna 1937-1938.

Joten ei ryssään voi luottaa, tai ryssä on ryssä vaikka voissa paistaisi, kuten vanhempi väki tapasi sanoa.

07.08.2024 10:06:16
#639913 [+1] Piilota Suosittele

Tämän takia myös "tavallista venäläistä" tulee kurmuuttaa kunnolla pakotteilla ja kaikella mahdollisella. Ei he ole tätä touhua vastaa, päin vastoin.

[ 11 viestiä | ]