Whorehammer Whorehammer
tikku jalkapohjassa tikku jalkapohjassa
Black temple 2020 Black temple 2020
Luolaston käyttäjien autot Luolaston käyttäjien autot
Kävele juoppo kävele... Kävele juoppo kävele...
Huomenta :3 Huomenta :3
Nyt kävi näin Nyt kävi näin
Trumppi Trumppi
Hjalliksella on asiaa Hjalliksella on asiaa
Teetä ja sympatiaa Teetä ja sympatiaa
Oikotie Oikotie
bensa varas bensa varas
reivit :3 reivit :3
Absolutely Sugoi Absolutely Sugoi
Naisia! Naisia!
eukonkantoa suomeen eukonkantoa suomeen
Cyberpunk Luolasto - Koiria ja heinäsirkkapizzaa! Cyberpunk Luolasto - Koiria ja heinäsirkkapizzaa!
Tätähän tämä on... Tätähän tämä on...
Kukkuu :3 Kukkuu :3
hinttiaanipäällikkö hinttiaanipäällikkö
Takinkääntäjä Hitler Takinkääntäjä Hitler
Arttu Lindeman Rant Arttu Lindeman Rant
#PrayForFrodo #PrayForFrodo
Olen kaivannut sinua kyllikki saari Olen kaivannut sinua kyllikki saari
 620 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 02.08.2024 15:03:07
[ + 1 | ]

Valinnan paikka

[72303] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [602x396] [] []
tiedosto.jpg

04.08.2024 03:41:40
#639229 [+-] Piilota Suosittele

>>639137
No tottakai pääsee jos vaan on valmis vähän näkemään vaivaa sen eteen. Tuossahan oli vissiin joskus 5 vuotta sitten kylillä vähän isompi hässäkkä kun koulun ruokalaan oli kävelly joku sankari ja ruvennu teurastamaan tuntemattomia. Onneks oli sen verran vielä järkeä päässä ettei ottanut ketään hengiltä tai sitten oli vaan täys vasemman käden peukalo. Poliisit sitten kuulusteli ja tivas, että minkä vitun takia nä teit sen? "Oon pyrkinyt hoitoon suljetulle osastolle, mutta en pääse. En keksinyt enää muuta keinoa." Tai jotain tuohon tyyliin. Temppu autto, heppu pääsi ku pääsikin hoitoon.

Eli ei muuta ku nappaat pienen linkkarin jostakin tilpehöörikaupasta ja sillä sitten huidot vastaantulijoita, mieluiten jos terä antaa myöten niin vuole vaikka jonku terassin puukaiteesta siivu irti ja julista olevas Jumalan lähettämä humanoidi jonka tehtävänä on herättää ihmiskunta uuteen elämään missä Kinder-munat ovat Jumalan lahjoja. Kyllä ne siinä vaiheessa kuskaa sut sitte jonku tohtorin puheille. Tai ovelina saatanoina saattavat seurata jonku tunnin, että onko tää vaan pelleilyä. Kuhan vaan jaksat höpistä aivan pimeitä koko sen ajan ku pääset tosissaan jutteleen lääkärin kans niin kerrot sun tilanteen täysin rauhallisesti ja rehtisti niin kyllä sä sillä sitten pääset etes vähäks aikaa osastolle. Ehkä parisen viikkoa kunnes lekurin pitäis tehdä uus päätös. Mutta voithan nää vaikka sopia sen kans, että otat siltä kukkoa huuleen niin se jatkaa sun tahdonvastasta aina muutaman viiko kerrallaan.

Tai no tolleen mää ainaki tein..ku siis tekisin.

05.08.2024 12:23:36
#639558 [+-] Piilota Suosittele

>>639229
Siis jos hoito tarkottaa suljetulla osastolla harhailua ja sitä että lääkitys tasapainotetaan tarkistamalla että kuola valuu molemmista suupielistä niin joo, hoitoon pääsee helposti..

[ 10 viestiä | ]