Oli 3kk kennelissä, nyt pääsi loppuelämän kotiin :3 Oli 3kk kennelissä, nyt pääsi loppuelämän kotiin :3
paska meemi paska meemi
Moikka meen nukkuun Moikka meen nukkuun
Kupla Kupla
Ebin pränk :D t. neeger :D Ebin pränk :D t. neeger :D
mal 2 mal 2
rankka päivä rankka päivä
karvasta pesää karvasta pesää
peränkävijät peränkävijät
krooh krooh
anime anime
Poliittista pohdintaa, jälleen kerran Poliittista pohdintaa, jälleen kerran
Kreh kjäh 😂😂 Kreh kjäh 😂😂
Clack-chink *reloads shotgun* Clack-chink *reloads shotgun*
mälli malloy mälli malloy
kassakisse :3 kassakisse :3
Savonmaankurkku Savonmaankurkku
tulkaa jo sisälle :3 tulkaa jo sisälle :3
hui kauheata :3 hui kauheata :3
iltarutiini :3 iltarutiini :3
Älkää pelätkö :) Älkää pelätkö :)
Huutista Huutista
Höhö :D Höhö :D
Innostunut katse Innostunut katse
 1 367 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 02.08.2024 07:35:39
[ + 8 | ]
👑 Katsotuin 02.08.2024.

Ihana nainen

[72292] [tiedosto.jpg] [0.22 MB] [720x898] [] []
tiedosto.jpg

pauliina

02.08.2024 08:41:56
#638854 [+2] Piilota Suosittele

Puolet naamasta alkaa olla pakkelia ja lisäksi tyhmä kuin vasemman jalan saapas. Eihän se sinänsä haittaa jos on muuten mukava luonne. Juttelin kerran kuuskymppisen duunikaverin kanssa niin hänen naisvaatimuksensa olivat asettuneet tasolle : ”kunhan ei ole ihan helvetin ärsyttävä”.

02.08.2024 09:06:22 | 09:07:25
#638855 [+1] Piilota Suosittele

Laitinen on kyllä aika ärsyttävän olonen ihminen varsinki kun puhuu. On varmaan aika herttanen ja symppis tyyppi, mut jotenki vaan tökkii sen ilmaa haukkova tyyli puhua.
Itseeni verrattuna ei ees oo kovin vanha ja kroppa kunnossa, mut jos ihminen on pelkät tissit niin ei kiitos. Eikä hän mun mielestä ole ees kovin nätti.
Toki antaisin kerran, jotta hän vois kertoa kaikille olleensa mun kans.

02.08.2024 18:01:42
#638919 [+-] Piilota Suosittele

Ainoa milffi jonka kanssa voisi harkita jotain vakavampaa.

>>638854
tyhmä kuin vasemman jalan saapas

Filosofian tohtori, tietokirjailija, kolumnisti, luennoitsija, konsultti jne...
Eihän tuo tarkoita etteikö hän voi olla tyhmä, mutta siinä tapauksessa; aika hyvin tyhmältä.

[ 5 viestiä | ]