Rumia Nykänen Rumia Nykänen
Ei ole edes kuumaa Ei ole edes kuumaa
Ajatelkaa et me lähetettiin tälläne sakki kerra euroviisuihin Ajatelkaa et me lähetettiin tälläne sakki kerra euroviisuihin
tulkoon jänis... ja jänis tuli tulkoon jänis... ja jänis tuli
Zanuff The Butcher 1/3 Zanuff The Butcher 1/3
Uusin albumi huhtikuussa Uusin albumi huhtikuussa
täh täh
Ihan hieno Ihan hieno
you can run but you can't hide you can run but you can't hide
Kowalski Kowalski
Asia kunnossa Asia kunnossa
Korvatillikan päiväuni Korvatillikan päiväuni
autismi autismi
Shhiieeeeeet Shhiieeeeeet
Viisaan näköinen elukka Viisaan näköinen elukka
Kuvaotokset #31 Kuvaotokset #31
Bully Bully
Mitä mystisintä vittua oikein luen t. Puh Mitä mystisintä vittua oikein luen t. Puh
Ja painakaa mieleenne! Ja painakaa mieleenne!
Suorituspaineet ovat valtavat Suorituspaineet ovat valtavat
Yuri Yuri
Ilon ja onnen päivä! Ilon ja onnen päivä!
Kalun käyttöopas Kalun käyttöopas
Yksi ei yksinkertaisesti kävele Mourdoriin >:3 Yksi ei yksinkertaisesti kävele Mourdoriin >:3
 661 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.8 MB, 1 tiedosto, 27.07.2024 09:59:17
[ + 1 | ]

Pelastustilanne

[72128] [a6ZQejR_460sv.mp4] [0.8 MB] [460x808] [19.49s] [] []

wtf

(135)

aasia

(69)

itsemurha

(57)
27.07.2024 10:51:55
#637363 [+-] Piilota Suosittele

Tossa näkyy hyvin ikävällä tavalla kuinka joku oikeasti haluaa hypätä, eikä kerjää vain huomioo. Hyvin apaattinen, luovuttava ja lähes välinpitämätön asenne johtuen depressiosta. Toki voi olla aineissakin, mutta yleensä tossa vaiheessa adrealiini syrjäyttää hetkellisesti kovemmatkin kamat kun keho ymmärtää olevansa vaarassa.

27.07.2024 19:24:32
#637473 [+-] Piilota Suosittele

Ei tainnu hirveästi olla hinkua edes yrittää pelastua. Roikku tuossakin kuin
märkä pyyhe tuulessa ilman minkäänlaista reaktiota.
Samantien jalat löysänä kun hölläsivät otetta.

Ikänää pelastajille joutua tuollaiseen tilanteeseen, missä yritettiin
vain auttaa jo ammatin takia ja autettava tekee noin.

28.07.2024 01:34:30
#637562 [+1] Piilota Suosittele

Hahhah :D kiinalaisilta neekereiltä ei näköjään paljoa vaadita ku toi tyttö paino ehkä 35 kiloa tai sitte palomiehen käsi oli rasvattu.

28.07.2024 02:03:15
#637586 [+-] Piilota Suosittele

Ei ois kannattanu nykästä niin lujaa kädestä. Sehän meni ihan rikki ja siksi tipahti. Näkeehän ton jo päällepäin kuinka kovasti tyttö yrittää auttaa pelastajia säilyttääkseen henkensä.

[ 6 viestiä | ]