helle helle
Austrian Painting 101 Austrian Painting 101
The Pummit Suomi The Pummit Suomi
Kun Hapsi ja Valupertti tapasivat ensi kerran Kun Hapsi ja Valupertti tapasivat ensi kerran
Kunnon kännit Kunnon kännit
clint eastwood clint eastwood
Viikon eläin Viikon eläin
internet internet
Ihana nainen (26v) Ihana nainen (26v)
Ihana vaimo Ihana vaimo
mitäs tänään juotaisiin mitäs tänään juotaisiin
temusotilas temusotilas
reklamaatioiden käsittely reklamaatioiden käsittely
Lähi-itäkeskus ja moniosaajat Lähi-itäkeskus ja moniosaajat
19gb ram ylitetty 19gb ram ylitetty
gooner gooner
saksa ja maahanmuutto saksa ja maahanmuutto
kjeh rääh kjeh rääh
tindersammakko tindersammakko
ammattimies ammattimies
kuuma koira kuuma koira
world war 11 world war 11
pomppukeppi pomppukeppi
apustaja paratiisi reggae band apustaja paratiisi reggae band
 945 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 27.02.2018 10:50:54
[ + 11 - | ]

Suvakkia ei silti kiinnosta

[8327] [7t5zpbbs.png] [0.07 MB] [466x626] [] []
7t5zpbbs.png

suomi

(394)  · 

tuho

(11)  · 

valkoisten

 · 

etuoikeus

27.02.2018 19:27:55 | 19:46:50
#33393 [+-] Piilota Suosittele

ulkomaalaiselle voit selittää suomen näin:
1. suomessa ei ollut viikinkejä vaan norjassa ja ruottissa.
2. oltiin ihan rauhassa kerääjä, metsästäjä kansaa joka myös viljeli jossain määrin. mukuloita tehtiin ruoan saannin mukaan. oli kiva olla erillään muista.
3. hurrit keksi että niillä pitää olla kuningas joka tuli muotiin keskieuroopassa. perustivat armeijan.
4. ne tuli suomeen ja sano että suomi on nyt osa ruotsia. suomalaiset "vittu joo. menkää tiehenne".
5. hurrit tuli takas ja vaativat veroja. suomalaiset "että minkä vitun takia?" ja että osan liityttävä tyhmään armeijanne.
6. ryssät hyökkäs ja tappeli hurrien kanssa. suomalaiset "suksikaa molemmat vittuun"
7. ryssät voitti ja niille tuli kommunismi. suomi totes "että nyt ollaan saatana itsenäisiä". "voi vittu ja lopettakaa toi keskenään tappelu tanan punaset ja valkoset"
8. mökit oli kaukana korvessa ja homma jatkui kuin vuosituhannet ennenkin. metsästivä ja myöhemmin viljelivät maataa. "vitun verot"
9. "älkää vittu tulko tunkeen omaa kultturianne enää!"

27.02.2018 19:58:30
#33402 [+-] Piilota Suosittele

listaan vois lisätä porvarihallitusten valtaannousun. ulkomaan laina oli mitätön ja ihmisillä töitä. vuosittain tuli palkankorotuksia ja työ oli pysyvä.
sitten ne keksi että hei myydään kaikki suomen omistamat firmat ja osikojaaaa! osinkoja paljon kavereille ja ittelle. sittun homma meni päin helvettiä ja tässä ollaan.

[ 4 viestiä | ]