Throw that C-word around Throw that C-word around
krapula krapula
Elegantti kissa :3 Elegantti kissa :3
Jutkujen metkuja Jutkujen metkuja
;__; ;__;
Vitun naapurit Vitun naapurit
hyvää joulua :3 hyvää joulua :3
Niin rento Shibekuva Niin rento Shibekuva
Kalle tietää! Kalle tietää!
Neekeri Neekeri
huumoria huumoria
herran siunausta herran siunausta
Toteuta tahtoni Toteuta tahtoni
tissi :3 tissi :3
Tamara Ecclestone Tamara Ecclestone
Wii Bowling! Wii Bowling!
hyvää puuta hyvää puuta
jenkki jenkki
öljynporauskolo? öljynporauskolo?
mielipide mielipide
Punapää nurtsilla Punapää nurtsilla
Näin eroat armeijasta Näin eroat armeijasta
Protecin jouluruno 2017 Protecin jouluruno 2017
Mickey Mouse - The Karnival Kid ( Mickey Mouse - The Karnival Kid (
 945 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 27.02.2018 10:50:54
[ + 11 - | ]

Suvakkia ei silti kiinnosta

[8327] [7t5zpbbs.png] [0.07 MB] [466x626] [] []
7t5zpbbs.png

suomi

(394)  · 

tuho

(11)  · 

valkoisten

 · 

etuoikeus

27.02.2018 19:27:55 | 19:46:50
#33393 [+-] Piilota Suosittele

ulkomaalaiselle voit selittää suomen näin:
1. suomessa ei ollut viikinkejä vaan norjassa ja ruottissa.
2. oltiin ihan rauhassa kerääjä, metsästäjä kansaa joka myös viljeli jossain määrin. mukuloita tehtiin ruoan saannin mukaan. oli kiva olla erillään muista.
3. hurrit keksi että niillä pitää olla kuningas joka tuli muotiin keskieuroopassa. perustivat armeijan.
4. ne tuli suomeen ja sano että suomi on nyt osa ruotsia. suomalaiset "vittu joo. menkää tiehenne".
5. hurrit tuli takas ja vaativat veroja. suomalaiset "että minkä vitun takia?" ja että osan liityttävä tyhmään armeijanne.
6. ryssät hyökkäs ja tappeli hurrien kanssa. suomalaiset "suksikaa molemmat vittuun"
7. ryssät voitti ja niille tuli kommunismi. suomi totes "että nyt ollaan saatana itsenäisiä". "voi vittu ja lopettakaa toi keskenään tappelu tanan punaset ja valkoset"
8. mökit oli kaukana korvessa ja homma jatkui kuin vuosituhannet ennenkin. metsästivä ja myöhemmin viljelivät maataa. "vitun verot"
9. "älkää vittu tulko tunkeen omaa kultturianne enää!"

27.02.2018 19:58:30
#33402 [+-] Piilota Suosittele

listaan vois lisätä porvarihallitusten valtaannousun. ulkomaan laina oli mitätön ja ihmisillä töitä. vuosittain tuli palkankorotuksia ja työ oli pysyvä.
sitten ne keksi että hei myydään kaikki suomen omistamat firmat ja osikojaaaa! osinkoja paljon kavereille ja ittelle. sittun homma meni päin helvettiä ja tässä ollaan.

[ 4 viestiä | ]