I am fabulous <:3 I am fabulous <:3
Lontoossa Lontoossa
@hapsi_ @hapsi_
noituutta noituutta
Jason Jason
Peppu Peppu
Vihainen isä 1-5 (garlbarks) Vihainen isä 1-5 (garlbarks)
juoppo juoppo
evästeet evästeet
voimaa voimaa
vanhat hyvät ajat vanhat hyvät ajat
Boner Boner
Kinkunpoistopalvelu Kinkunpoistopalvelu
Tekoälyn kirjoittama Harry Potter Tekoälyn kirjoittama Harry Potter
Viikonlopun naurut Viikonlopun naurut
hähää, huti meni hähää, huti meni
Let me play you the song of my peoples :3 Let me play you the song of my peoples :3
Pamputtimen unelma Pamputtimen unelma
Luolastolaisen perjantai Luolastolaisen perjantai
Löysi aarteen Löysi aarteen
Pervitin Pervitin
Gekkonen :DD Gekkonen :DD
BITSERIA :DD BITSERIA :DD
miten ton puun ohi pääsee? miten ton puun ohi pääsee?
 1 157 näyttökertaa, 14 viestiä, 4.67 MB, 1 tiedosto, 09.07.2024 17:33:37
[ + 10 | ]

Asiaa

[71699] [avyPxmd_460sv.mp4] [4.67 MB] [460x750] [69.80s] [] []

maahanmuutto

(85)

islam

(207)

muslimi

(205)

maahantunkeutuja

(29)
09.07.2024 19:12:12
#633316 [+-] Piilota Suosittele

>>633313
"Onneksi on Suomessa nyt hallitus, joka on kiristänyt ja kiristää maahanmuuton ja kansalaisuuden ehtoja (mm. taloudellinen pärjääminen,"

Tällainen laki on ollut olemassa jo ajat sitten, mutta persut totuttuun tyyliinsä ottaa siitäkin kunnian ja te uskotte.

09.07.2024 22:45:38
#633350 [+3] Piilota Suosittele

>>633340
Siitä on syytä oppia. En ole itsekään tyytyväinen hallitukseen nyt, mutta jos siellä olisi vasurit Marinin johdolla (kuten melkein kävi) sähläämässä, olisin todennäköisesti paljon tyytymättömämpi.

09.07.2024 22:55:43 | 20:30:45
#633356 [+4] Piilota Suosittele

>>633340

Nyt kun PS:llä on hallituskokoonpanon ja oikeiden ministerisalkkujen kautta ollut mahdollisuus vaikuttaa asiaan, PS on muun hallituksen kanssa tehnyt useita maahanmuuton kiristyksiä.

Vuonna 2015 olisi pitänyt olla pushback-tyylinen laki käytössä ja estää invaasio länsirajalta, mutta ei ollut. Sipilän lausunnot päinvastoin olivat vaarallisia.
Nyt yritetään estää invaasio itärajalta, mutta demareissa on mahdollisesti liikaa naiiveja & suomettuneita Neuvostoliitto-fantasioijia, jotka voivat estää tämän "käännytyslain".

Demarit eivät maahanmuuttoon kiristyksiä halua (eivätkä edellisen (Rinne/Marin) hallituksen aikana tehneet vaikka juuri oli ollut edellisen (Sipilän) hallituksen aikana invaasio!), demarit päinvastoin ovat täysin valmiita taloudelle ja turvallisuudelle vaarallisten maahanmuuttajien määrän lisäämiseen omaksi vaalikarjakseen ja omien liiketoiminnallisten intressien (mm. Nasima) edistämisen vuoksi.

Oi katso Tanskaan, demari, katso Tanskaan - ja opi miten oman maan turvallisuutta hoidetaan.

10.07.2024 04:23:35
#633422 [+2] Piilota Suosittele

>>633352
Jos jos ja jos...

Sinäkin puhut matuista, eli halventavasti pakolaisista ja "pakolaisista", mitä mieltä vasemmisto on heistä verrattuna oikeistoon? Mitä mieltä kansa.

Kansa on vasemmiston puolella (ja vasemmisto voitti vaalit, ei vaan saanut SDP:stä PM-puoluetta), kerro yksinkertaiselle miksi?

10.07.2024 05:40:14
#633436 [+-] Piilota Suosittele

>>633356
"vaikka juuri oli ollut edellisen hallituksen aikana invaasio!"

Mikä invaasio?
Tarkkaa määrää en muista, mutta turvapaikkaan oikeutettuja oli jotain kolmekymmentä.

[ 14 viestiä | ]