Ace3 Ace3
peltotyöt pahasti kesken peltotyöt pahasti kesken
Rick panttilainailee Rick panttilainailee
Kehitys Kehitys
Upi ja mummon puhelu Upi ja mummon puhelu
Olkaa valppaana ettei osu täyspotti kohdalle Olkaa valppaana ettei osu täyspotti kohdalle
Amatööri Amatööri
Shakkikatti Shakkikatti
Neekeri vs. koiro Neekeri vs. koiro
sai kaverin :3 sai kaverin :3
Jaana Jaana
Ringsphere Ringsphere
Haluatko apua? No ette saa. Haluatko apua? No ette saa.
sydämmenlyönteihin päässä heräsin.. voiko alapaine vaikuttaa? sydämmenlyönteihin päässä heräsin.. voiko alapaine vaikuttaa?
Öyh öyh Öyh öyh
ongelman ratkaisija ongelman ratkaisija
...................chomp ...................chomp
Mitä helvettiä gettyimages? Mitä helvettiä gettyimages?
Mitä se sanoo? Mitä se sanoo?
Kermit ei voi hyvin Kermit ei voi hyvin
Repossession (A Synthwave Music Mix) Repossession  (A Synthwave Music Mix)
Kaverukset Kaverukset
tärisytin :3 tärisytin :3
Upi ''tuhoaa'' kaljan Upi ''tuhoaa'' kaljan
 1 154 näyttökertaa, 14 viestiä, 4.67 MB, 1 tiedosto, 09.07.2024 17:33:37
[ + 10 | ]

Asiaa

[71699] [avyPxmd_460sv.mp4] [4.67 MB] [460x750] [69.80s] [] []

maahanmuutto

(85)

islam

(207)

muslimi

(205)

maahantunkeutuja

(29)
09.07.2024 19:12:12
#633316 [+-] Piilota Suosittele

>>633313
"Onneksi on Suomessa nyt hallitus, joka on kiristänyt ja kiristää maahanmuuton ja kansalaisuuden ehtoja (mm. taloudellinen pärjääminen,"

Tällainen laki on ollut olemassa jo ajat sitten, mutta persut totuttuun tyyliinsä ottaa siitäkin kunnian ja te uskotte.

09.07.2024 22:45:38
#633350 [+3] Piilota Suosittele

>>633340
Siitä on syytä oppia. En ole itsekään tyytyväinen hallitukseen nyt, mutta jos siellä olisi vasurit Marinin johdolla (kuten melkein kävi) sähläämässä, olisin todennäköisesti paljon tyytymättömämpi.

09.07.2024 22:55:43 | 20:30:45
#633356 [+4] Piilota Suosittele

>>633340

Nyt kun PS:llä on hallituskokoonpanon ja oikeiden ministerisalkkujen kautta ollut mahdollisuus vaikuttaa asiaan, PS on muun hallituksen kanssa tehnyt useita maahanmuuton kiristyksiä.

Vuonna 2015 olisi pitänyt olla pushback-tyylinen laki käytössä ja estää invaasio länsirajalta, mutta ei ollut. Sipilän lausunnot päinvastoin olivat vaarallisia.
Nyt yritetään estää invaasio itärajalta, mutta demareissa on mahdollisesti liikaa naiiveja & suomettuneita Neuvostoliitto-fantasioijia, jotka voivat estää tämän "käännytyslain".

Demarit eivät maahanmuuttoon kiristyksiä halua (eivätkä edellisen (Rinne/Marin) hallituksen aikana tehneet vaikka juuri oli ollut edellisen (Sipilän) hallituksen aikana invaasio!), demarit päinvastoin ovat täysin valmiita taloudelle ja turvallisuudelle vaarallisten maahanmuuttajien määrän lisäämiseen omaksi vaalikarjakseen ja omien liiketoiminnallisten intressien (mm. Nasima) edistämisen vuoksi.

Oi katso Tanskaan, demari, katso Tanskaan - ja opi miten oman maan turvallisuutta hoidetaan.

10.07.2024 04:23:35
#633422 [+2] Piilota Suosittele

>>633352
Jos jos ja jos...

Sinäkin puhut matuista, eli halventavasti pakolaisista ja "pakolaisista", mitä mieltä vasemmisto on heistä verrattuna oikeistoon? Mitä mieltä kansa.

Kansa on vasemmiston puolella (ja vasemmisto voitti vaalit, ei vaan saanut SDP:stä PM-puoluetta), kerro yksinkertaiselle miksi?

10.07.2024 05:40:14
#633436 [+-] Piilota Suosittele

>>633356
"vaikka juuri oli ollut edellisen hallituksen aikana invaasio!"

Mikä invaasio?
Tarkkaa määrää en muista, mutta turvapaikkaan oikeutettuja oli jotain kolmekymmentä.

[ 14 viestiä | ]